رونمایی از شش ایموجی جدید برای مقابله با بی‌احترامی‌های مجازی

0
644
شش طرح جدید ایموجی برای مقابله با بی‌احترامی‌های مجازی

کمپین جدید GoodMannersEmojis به رهبری پنی موردانت از سازمان ایموجی درخواست کرد؛ تا 6 ایموجی جدید را برای مقابله با دشنام و بی‌احترامی آنلاین به مجموعه خود اضافه کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از دیلی‌میل؛ کمپین #GoodMannersEmojis توسط پنی موردانت Penny Mordaunt ارائه شد؛ او ادعا می‌کند که ایموجی های جدید به مردم کمک می‌کنند تا در برابر زورگویی‌های سایبری ایستادگی کنند.

این کمپین از سازمان ایموجی ها خواست تا این 6 ایموجی که یکی از آن‌ها دارای کارت زرد و دیگری دارای یک سوت است؛ را به‌صورت آنلاین معرفی کند. طرح‌های مفهومی توسط Iconfective به کنسرسیوم یونیکد ارائه شده است؛ تا کاربران با استفاده از آن به‌صورت کاملاً دوستانه در برابر زورگویی‌های سایبری بایستند.

علاوه بر دو شکلک کارت زرد و سوت زدن، در یک شکلک دیگر، فردی از پشت عینک نگاه می‌کند؛ و یا با انگشت تذکر می‌دهد. در یکی دیگر از این ایموجی یک شکلک با قلبی در دست مشاهده می‌کنید.

به‌طورکلی این ایموجی ها به‌صورت کاملاً مؤدبانه رفتار بد طرف مقابل را گوشزد می‌کنند.

خانم پنی موردانت گفت: ” تعداد محدودی از کاربران، در مقابل بی‌احترامی‌های مجازی که در شبکه‌های اجتماعی رخ می‌دهد؛ عکس‌العمل نشان می‌دهند. این ایموجی ها می‌توانند به‌مرور هنجارهای اجتماعی جدید و مناسبی ایجاد کنند که اکنون در فضای آنلاین فاقد آن هستیم.”

این دادخواست توسط Hollaback، كه هدف آن مقابله با آزار و اذیت است؛ و همچنین مؤسسه جهانی رهبری زنان در کالج کینگ لندن پشتیبانی می‌شود.

تحقیقات انجام‌شده نشان داد كه در سال 2017، 1.1 میلیون توئیت سوءاستفاده یا مشكل آفرین برای زنان ارسال شده است. علاوه بر این سیاستمداران از این اتفاق بی‌نصیب نبوده‌اند و طبق گزارش‌ها 228 هزار توئیت به 778 سیاستمدار و روزنامه‌نگار زن ارسال شده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها