اپلیکیشن جیمیل با ظاهری جدید به بازار عرضه شد

0
295
اپلیکیشن جیمیل با ظاهری جدید به بازار عرضه شد

به تازگی خبری جذاب در مورد شرکت گوگل و سرویس ایمیل این شرکت یعنی جیمیل منتشر شده که نشان می دهد اپلیکیشن جیمیل با شکل و شمایل جدید به بازار عرضه شده است.

به روزرسانی جدید اپلیکیشن جیمیل

شرکت گوگل طراحی که در نسخه وب جیمیل استفاده کرده بود به اپلیکیشن جیمیل در نسخه اندروید و iOS نیز اضافه کرده است. این به روزرسانی از امروز به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد و فقط می توانیم بگوییم که در به روزرسانی جدید تنها شاهد تغییرات ظاهری خواهیم بود و هیچ افزونه و ارتقائی به این اپلیکیشن اضافه نخواهد شد. این مساله ای بود که شرکت گوگل نیز آن را تایید کرده است.

تغییرات ظاهری و خاص این برنامه

این یک تغییر کامل و کلی در رابط کاربری اپلیکیشن جیمیل خواهد بود که ظاهری جذاب تر و خاص تری را به این اپلیکیشن اضافه خواهد کرد. البته بعضی از افراد معتقد هستند که این اپلیکیشن ظاهر خیلی روشنی دارد و این موضوع در نور کم باعث آزار کاربر می شود. این طراحی انتقادات زیادی را از سوی بعضی از کاربران شاهد بوده است.به روزرسانی جدید اپلیکیشن جیمیل

اضافه شدن ترفندهای کاربردی

خبر خوب این است که گوگل برخی از ترقندهای خوب خود را نیز به این اپلیکیشن اضافه کرده است. برای مثال شما دیگر می توانید فایل های الحاق شده به ایمیل را بدون کامل باز کردن آنها یا حتی رفتن به انتهای ایمیل مشاهده کنید. باید از هوش مصنوعی این سرویس هم تشکر کرد زیرا دیگر شما خیلی سریع می توانید ایمیل های خود را آماده ارسال کنید.

زمان ارائه این به روزرسانی

این موضوع در جواب دادن ایمیل ها هم صادق است. شما با استفاده از پاسخ سریع می توانید در اسرع وقت جواب ایمیل ها را ارسال کنید. این به روزرسانی از امروز در دسترس تمام کاربران اندروید و iOS خواهد بود اما به هر حال زمان دیدن این به روزرسانی در هر یک از بخش های جهان متفاوت خواهد بود پس باید در این زمینه صبور باشید.

ویژگی های اخیر اپلیکیشن جیمیل

-دسته بندی پیامهای دریافتی و امکان مشاهده پیامهای دوستان و خانواده در یک دسته بندی جدا

-جلوگیری از ورود ایمیلهای اسپم و هرزنامه ها به صندوق ورودی اکانت شما

-15گیگابایت حافظه رایگان برای ذخیره سازی ایمیلها

-امکان استفاده از چند ادرس ایمیل حتی از شرکتهایی به جز گوگل

نظر شما در مورد تغییرات ظاهری اپلیکیشن جیمیل چیست؟ آیا به نظر شما طراحی جذابی در این زمسنه انتخاب شده است؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها خواهیم بود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها