اپلیکیشن مرورگر سامسونگ رکوردشکنی کرد!

0
298
اپلیکیشن مرورگر سامسونگ رکوردشکنی کرد!

به تازگی خبرهای جذابی در مورد اپلیکیشن مرورگر سامسونگ منتشر شده که نشان می دهد این اپلیکیشن در زمینه میزان دانلود و نصب رکوردشکنی کرده است و این موضوع می تواند نگاه خیلی از کاربران به خود جلب کند.

رکوردشکنی اپلیکیشن مرورگر سامسونگ

خبری که توانسته باز نگاه ها را به گوشی سامسونگ جلب کند خبر رکورد شکنی اپلیکیشن مرورگر سامسونگ است که توانسته به رکوردی بی نظیر در گوگل پلی برسد و بالای یک میلیارد نصب داشته باشد. حالا این میزان نصب طی یک سال به عددی قابل توجه رسیده است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این مرورگر باید بیشتر رکوردشکنی را مدیون سیستم پیش نصب آن در گوشی های سامسونگ باشد که توانسته به افزایش میزان دانلود این اپلیکیشن کمک کند.

میزان نصب این مرورگر نسبت به رقبای خود

جدا از این موضوع مرورگر سامسونگ نصب بیشتری از مجموع نصب های مرورگر فایرفاکس و اپرا دارد و همچنان این مرورگر به دنبال گرفتن رتبه اول از مرورگر کروم است. هنوز که هنوزه مرورگر کروم جز بهترین مروگرهای اندرویدی است. به دلیل اینکه این مرورگر در تمام گوشی های اندرویدی به صورت پیش فرض نصب شده ، گرفتن رتبه اول از این مرورگر امکان ناپذیر خواهد بود.رکوردشکنی اپلیکیشن مرورگر سامسونگ

ویژگی های اپلیکیشن مرورگر سامسونگ

مرورگر سامسونگ در واقع یک مرورگر سریع ، جذاب و با قابلیت های منحصر به خود می تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که ویژگی های این مرورگر در هیچ مرورگری یافت نمی شود. این مرورگر همچنین دارای یک حالت تیره مخصوص است که می تواند باید شود تا کاربران بسیاری به آن جلب شود. سامسونگ به صورت هفتگی این مرورگر را به روز رسانی می کند که در نوع خود جالب توجه و جذاب است. اگر شما تا به حال از اپلیکیشن مرورگر سامسونگ استفاده نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما آن را امتحان کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن مرورگر سامسونگ

– امنیت بالا در حفظ حریم خصوصی کاربران

– دسترسی به موتور جست و جوی قدرتمند DuckDuckGo برای مشاهده سریع تر نتایج دلخواه

– اجازه به دیگر برنامه های شخص ثالث برای مسدود سازی محتوای غیر ضروری موجود در صفحات وب

– مشاهده و جست و جو در میان صفحات وب بدون هیچ گونه مشکلی

– پرداخت های امن و آسان در وبسایت های مختلف

– مشاهده عنوان و شرح وب سایت های فیزیکی توسط سیستم CloseBy

نظر شما در مورد اپلیکیشن مرورگر سامسونگ چیست؟ آیا تا به حال از این مروگر استفاده کرده اید؟

منتظر نظرات شما دوستان در مورد این مرورگر در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها