اپلیکیشن یوتیوب تی وی در تلویزیونهای سامسونگ و الجی

0
585
اپلیکیشن یوتیوب تی وی در تلویزیونهای سامسونگ و الجی|کالاسودا

اپلیکیشن یوتیوب تی وی در تلویزیونهای سامسونگ و الجی|کالاسوداکالاسودا – اپلیکیشن یوتیوب تی وی با رشد ارام و پایداری از زمان معرفی خود شروع به کار کرده است.

این سرویس اکنون برنامه های جدیدی برای ورود بیشتر به بازارهای امریکا دارد که از نمونه ان میتوان به اضافه کردن کانالهای جدید و حمایت از دستیار صوتی گوگل هوم اشاره کرد. این رشد آرام از چند هفته پیش با ورود این اپلیکیشن به دستگاه های تلویزیونی اندرویدی مانند الجی و سامسونگ و کنسول ایکس باکس وان ، علاقه مندان زیادی را به تهیه و نصب این اپلیکیشن ترغیب کرده است.

 البته تنها تلویزیونهایی که در سال 2016 و 2017 ساخته شده اند با این اپلیکیشن یوتیوب هماهنگ هستند و گفته میشود که شاید برای دستگاه تلویزیونهای هوشمند سال 2014 و 2015 نیز برای این دو برند کره جنوبی اپدیتی مبنی بر نصب و ارتقا این برنامه ارائه شود.

همچنین تی وی باکس اپل و تلویزیونهای سونی که لینوکس دارند نیز در لیست “به زودی” این اپلیکیشن قرار دارند. یوتیوب امکانی فراهم کرده است که تنها با پرداخت 35 دلاربه صورت ماهانه برنامه های لایو شبکه هایی چون ABC،CBS، FOX، ESPN و NBC و دیگر شبکه های بزرگ دنیا را به راحتی تماشا کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها