اپلیکیشن یوتیوب موزیک به فایل های موسیقی شخصی شما تجهیز می شود

0
331
اپلیکیشن یوتیوب موزیک به فایل های موسیقی شخصی شما تجهیز می شود

اپلیکیشن یوتیوب موزیک امکانی را فراهم کرده است که طی آن فایل های پخش موسیقی در گوشی شما را نیز می تواند علاوه بر فایل های آنلاین روی پلتفرم خود پخش کند.

درست است که این اپلیکیشن نمی تواند با پلیرهای موسیقی پیچیده و جذاب دیگر رقابت کند که دارای سهولت دسترسی، مدیریت آهنگهای پیشرفته و … هستند اما همین پلیر نیز در حال اضافه کردن ویژگی های جذابی که می تواند کاربران زیادی را ترغیب کند.

اکنون با کمک آخرین آپدیت یوتیوب موزیک، این اپلیکیشن به شما امکان می دهد که فایل های موسیقی روی گوشی خود را نیز از طریق این اپلیکیشن و در محیط جذاب آن پخش کنید. تا چندی پیش این گزینه در سرویس پخش اختصاصی گوگل یعنی یوتیوب موزیک وجود نداشت. اما اکنون خبر رسیده است که گوگل طی ماه های گذشته به روز رسانی هایی را برای این اپلیکیشن ارائه کرده است که یکی از آنها این است که با کمک آن کاربران می توانند فایل های موسیقی شخصی روی گوشی خود را نیز پخش کنند.

از جمله فرمت های انواع فایل های موسیقی که گوگل پلی پشتیبانی می کند، می توان به فرمت هایی چون Mp3، Ogg، M4A و FLAC اشاره کرد. با استفاده از یوتیوب موزیک به سادگی می توانید فایل های موسیقی خود را به طور مستقیم روی گوشی تان مدیریت کنید. برای استفاده از آن کافیست که پس از نصب، اجازه دسترسی به فایل ها، عکس ها و رسانه های خود را به این برنامه بدهید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها