ایرپادهای جدید اپل مشکی پوش خواهند شد

0
1717
ایرپادهای جدید اپل مشکی پوش خواهند شد

 شنیده ها حاکی از آن است که اپل در حال کار روی نسل دوم هدفون های خود است و انتظار می رود که AirPods 2 را بهار سال آینده در کنار شارژر AirPower خود رونمایی کند.ایرپاد 2 که نام ایرپادهای جدید اپل هستند احتمالا همین بهار و به رنگ سیاه علاوه بر سفید عرضه خواهد شد.

استفاده از رنگ های مکمل

در این گزارش می خوانیم که ظاهرا اپل گزینه جدید رنگی برای این هندزفری ها در نظر گرفته است و آنها را به رنگ های سیاه و سفید عرضه خواهند کرد. همچنین به نظر می رسد که اپل به دنبال یک ماده جدید برای استفاده در این هدفون ها تا بتواند ویژگی های بهتری را برای مشتریان خود عرضه کند.

ما همچنین انتظار داریم که این هدفون از این پد شارژر وایرلس پشتیبانی کند، این چیزی است که اخیرا از جانب اپل مطرح شده است. هدفون ایرپاد 2 از نظر ویژگی های شایعه شده قرار است که تغییرات بزرگی نسبت به دیگر محصولات پیشین خود داشته باشد، و شاید برخی ویژگی های ردیابی سلامت نیز همراه این هدفون عرضه شوند.

باز طراحی یا تغییرات جزئی؟

دیگر ویژگی های قرار داده شده در این هدفون فعلا مشخص نیست، اما با توجه به فشار اپل به بخش سلامت در ساعت های هوشمند این برند، جای تعجب نیست که اپل در ایرپادهای جدید خود نیز این ویژگی را به کار ببرد.ایرپادهای جدید اپل

 اما دیگر تغییرات عمده در این محصول فعلا مشخص نیست، مینگ چی کو تحلیلگر معروف در آخرین پیش بینی خود در مورد این محصول اپل توضیح داده که انتظار ندارد اپل نسخه جدید طراحی ایرپادها را در سال 2019 عرضه کند، اما در سال بعدش احتمالا این مدل به روز رسانی شده و بازطراحی می شود. اواحتمال داد که یک مدل ایرپاد به روز شده با پشتیبانی از شارژ بی سیم، مشخصات بلوتوث ارتقا یافته به نسخه 5 و یک تراشه سری جدید W احتمالا در سه ماهه اول سال آینده رونمایی خواهد شد.

محصول پر فروش اپل

همچنین تاثیر این ویژگی ها بر قیمت احتمالی ایرپادهای جدید اپل هنوز مشخص نیست و باید منتظر خبرهای آتی باشیم.  باتوجه به اینکه ایرپاد دومین محصول پرفروش اپل در سال های اخیر بوده است، به نظر می رسد که اپل روی این محصول تلاش بسیاری کند تا نظر مخاطبان را بیشتر جلب کند. پیش بینی شده است که در حال حاضر این رقم چشمگیر در سال جاری به بیش از 50 میلیون دستگاه برسد، چرا که اپل قصد دارد که تا سال 2019 تقریبا 40 میلیون واحد را در این سال بفروشد که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش 90 درصدی داشته است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها