اینترنت خانگی 5G ورایزن به زودی رونمایی می شود

0
842

کالاسودا_ شرکت ورایزن در روزهای آینده از اینترنت خانگی 5G خود رونمایی می کند که خبری کاملا جالب توجه و خاص برای کاربران محسوب می شود.

شهرهای انتخابی برای سرویس اینترنت خانگی 5G

این سرویس جدید احتمالا به طور موقت در هیوستون، ایندیاناپولیس، لوس آنجلس و ساکرامنتو فعال می شود.

کاربران کنونی شرکت ورایزن برای استفاده از این سرویس می توانند 50 دلار پرداخت کنند، درحالی که کاربران جدید این شرکت باید حدود 70 دلار بپردازند.

شرکت ورایزن صحبت های بسیاری در مورد سرویس اینترنت 5G برای کاربران خود داشت و امروز این خبر را تایید کرد که در پاییز امسال از این سرویس رونمایی خواهد کرد. به گفته خود شرکت ورایزن، این سرویس از اول اکتبر رونمایی می شود.

نام این برند اینترنت خانگی 5G ورایزن نام دارد که همانطور که اشاره شد فعلا در شهرهای محدودی فعال می شود. شایان ذکر است که امواج این تکنولوژی هم بین 30 تا 300 گیگاهرتز خواهد بود.

سرعت اینترنت خانگی 5G

کسانی که از این اینترنت خانگی 5G استفاده می کنند، از سرعت دانلود تا حدود 300mbps بهره خواهند برد که این سرعت دانلود تا یک گیگابایت افزایش خواهد یافت. هنوز اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده است.

قیمت اینترنت خانگی 5G

افرادی که تمایل دارند برای استفاده از این سیستم ثبت نام کنند، می توانند از تاریخ 13 سپتامبر از ساعت 8 صبح این کار را انجام دهند.

همانطور که اشاره کردیم قیمت این سرویس برای کاربران کنونی این شرکت حدود 50 دلار و برای کاربران جدید حدود 70 دلار خواهد بود. این شرکت همچنین اشاره کرده است که هزینه های اضافی برای قطعات لحاظ نخواهد شد. این موضوع می تواند باعث جذب کاربران بسیاری شود.

خدمات بیشتر شرکت ورایزن در مورد اینترنت خانگی 5G

شرکت ورایزن برای اینکه کاربران را به استفاده از این سرویس ترغیب کند، موارد بیشتری هم درنظر گرفته است مانند سرویس سه ماهه یوتیوب، سرویس استفاده از تلویزیون 4K اپل و خیلی موارد دیگر.

این سرویس ها باعث می شود کاربران زیادی جذب این شرکت شوند و از سرویس های این شرکت استفاده کنند.

قطعا در روزهای آینده خبرهای بیشتری در مورد این سرویس خواهیم شنید که می تواند کاربران را بیش از قبل غافلگیر کند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها