ورود ون های برقی به اداره های پست اروپا

0
815

کالاسودا_ون های برقی وارد اداره های پست اروپا می شوند. این موضوعی است که می تواند از سوی کاربران اداره های پست بسیار جذاب ارزیابی شود.

قرار است ون های برقی چه عملکردی داشته باشند؟

پیش بینی می شود ون های برقی جزو محبوب ترین ابزارها برای سیستم حمل و نقل نامه ها باشند. این ون های برقی می توانند به سهولت نامه های کاربران را جا به جا کنند، بدون آنکه به مشکل خاصی برخورد کنند.

مشخصات این ون های برقی چیست؟

این ون های برقی تنها وسایل الکتریکی شرکت رویال میل (بریتانیا) نیستند و قرار است 100 ون الکتریکی پژو به 18 انبار این شرکت در بلفاست، ادینبرگ، اسکس و کنت ملحق شوند.

ون های برقی  می توانند دریچه ای جدید و متفاوت از سیستم حمل و نقل را در اختیار کاربران قرار دهند در حال حاضر این سیستم در بخش های مختلف پست انگلستان مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر شرکت پست انگلستان از ون‌های الکتریکی در ناوگان حمل و نقل خود استفاده می کند. این ون با رنگ قرمز ارائه می شود. باتری مورد استفاده در این خودرو نیز از نوع «باندری- بیس» است.

این ون برقی پیش از معرفی کامل، حرکت آزمایشی خود در لندن را آغاز کرد. در حال حاضر  9 مدل از این خودروها در بریتانیا وارد عمل شده اند. همانطور که ذکر شد قرار است 100 ون الکتریکی پژو به 18 انبار این شرکت در نقاط مختلف اضافه شود.

مدیر این پروژه در این خصوص می گوید: ما مدام و با روش‌های نوآورانه به دنبال کاهش اثرات کربن در روند کاری هستیم و استفاده از ون‌های برقی تنها یک نمونه از روش‌های خلاقانه در این روند است.

به نظر شما استفاده از این ون ها در اداره پست ما جواب می دهد؟ ما معتقدیم که این نوع ون های برقی می توانند نقش قدرتمندی در توسعه فناوری های مرتبط با پست داشته باشند. به نظر شما اداره پست ایران چه استفاده ای از این ون ها خواهد کرد؟

به نظر می رسد برای پاسخ دادن به این سوال ابتدا باید منتظر ورود این نوع خودروها به اداره پست باشیم چون تا عملکردشان را نبینیم نمی توانیم درموردشان قضاوت کنیم.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید