اینترنت رایگان برای دارندگان پردازنده اسنپدراگون

0
370

کالاسودا – افرادی که کامپیوتر آنها دارای پردازنده اسنپدراگون است میتوانند از اینترنت نسل چهارم شرکت اسپرینت به صورت رایگان استفاده کنند.

یکی از امیدوارکننده ترین ویژگی های کامپیوترهای اخیر که دارای پردازنده مایکروسافت هستند، این است که تجربه ویندوز همیشه متصل به اینترنت را داشته باشند. این کار مستلزم این است که هیچگاه اینترنت قطع نشود. این کار به لطف شرکت اسپرینت برای دارندگان پردازنده اسنپدراگون ممکن است.

این شرکت قصد دارد که پروموشن هایی را برای افرادی که پردازنده اسنپدراگون دارند اختصاص دهد و بدین ترتیب آنها را در ادامه سال از اینترنت رایگان نسل چهارم خود برخوردار کند.

این اتصال رایگان برای افرادی است که دارای رایانه های با اسنپدراگون برای مثال همانند ایسوس  NovaGo ، HP Envy x2 و همچنین Lenovo Miix 630 هستند.

هنوز جزئیاتی در مورد اینکه خریداران بعدی این پردازنده نیز شامل این اینترنت رایگان میشوند یا خیر منتشر نشده است. اما چیزی که مشخص است در حال حاضر دارندگان پی سی هایی با این مشخصات میتوانند تا اخرین روز سال جاری از اینترنت رایگان بهره مند شوند.

خریداران می بایست از شرکت مخابراتی برای دریافت سیمکارت و برنامه LTE اقدام کنند تا فعالسازی برای آنها انجام شود. این تخفیف و اینترنت مجانی فقط برای کاربران رایانه های رومیزی است و به نظر میرسد پیش برنامه ای برای معرفی مدلهای جدید اسنپدراگون است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید