اینترنت نسل ششم غیر قابل باور خواهد بود

0
1479
اینترنت نسل ششم غیر قابل باور خواهد بود

اینترنت نسل ششم غیر قابل باور خواهد بود

کالاسودا- اینترنت نسل ششم، سال 2030 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر اخبار خاصی در مورد این موضوع منتشر نشده اما به نظر می رسد اینترنت نسل ششم سرعتی در حدود یک ترابایت بر ثانیه را برای کاربران فراهم کند. این موضوع در شرایطی مطرح شده که اینترنت نسل پنجم هنوز روی گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار نگرفته است.

بدون شک اینترنت نسل چهارم در پایان راه قرار دارد و بعید به نظر می رسد تا دو سال آینده این نسل از اینترنت توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد. بر اساس اعلام رسمی توسعه دهندگان اینترنت نسل پنجم، این نسل از فناوری در سال 2019 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. مدتی پیش وان پلاس به صورت رسمی اعلام کرد که اولین گوشی هوشمند مجهز به اینترنت نسل پنجم توسط این برند در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این موضوع را باید در کنار اخباری قرار داد که عنوان می کنند بیشتر برندها، موبایل پرچمدار خود را به اینترنت نسل پنجم مجهز می کنند.

به تازگی مدیر بخش شبکه ارتباطی نسل پنجم چین به صورت رسمی اعلام کرده است که بسیاری از شرکت های مختلف در حال تحقیق روی اینترنت نسل ششم هستند. بر اساس اخبار موجود، کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، روسیه و اتحادیه اروپا به دنبال توسعه نسل ششم تلفن همراه هستند.

اینترنت نسل ششم غیر قابل باور خواهد بود

اینترنت نسل ششم چه ویژگی هایی دارد؟

بر اساس شایعات، اینترنت نسل ششم توانایی پوشش فضاهای زیر آب را دارد. این اتفاق جالب توجه، جهش بسیار بزرگی در دنیای اینترنت و انتقال اطلاعات محسوب می شود. اگر تئوری سرعت اینترنت نسل ششم درست باشد، اتفاقی غیرقابل باور را تجربه خواهیم کرد. سرعت یک ترابایت بر ثانیه شرایطی را فراهم می کند که طی آن کاربران می توانند در یک ثانیه چند فیلم و فایل را دریافت کنند.

همانطور که بیان شد اینترنت نسل پنجم از ابتدای سال جدید میلادی در اختیار کاربران قرار می گیرد و باید شاهد مودم های نسل پنجم نیز باشیم. به نظر می رسد در این بخش چین، یکی از پیشگامان محسوب شود و این کشور قصد دارد سال آینده را با قدرت در مورد این موضوع ادامه دهد.

با انتشار این شایعه به نظر می رسد کاربران بتوانند با اینترنت نسل پنجم حدود 10 سال به امور روزانه خود بپردازند. البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که بدون شک اینترنت نسل پنجم تمام نیازهای کاربران را برای 10سال به برترین شکل برطرف خواهد کرد. البته این موضوع نیز حائزاهمیت است که کمپانی های سازنده گوشی موبایل کدام گوشی های خود را به اینترنت نسل پنجم مجهز خواهند کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها