امروز از نسخه واقعیت مجازی اپلیکیشن یوتیوب برای Oculus Go رونمایی می شود

0
380
امروز از نسخه واقعیت مجازی اپلیکیشن یوتیوب برای Oculus Go رونمایی می شود

امروز از نسخه واقعیت مجازی اپلیکیشن یوتیوب برای Oculus Go رونمایی می شودکالاسودا_ به تازگی خبری جذاب در مورد یوتیوب و دستگاه واقعیت مجازی Oculus Go منتشر شده است که نشان می دهد از امروز نسخه واقعیت مجازی یوتیوب برای این سیستم رونمایی خواهد شد.

رونمایی از نسخه واقعیت مجازی اپلیکیشن یوتیوب

یوتیوب امروز از نسخه واقعیت مجازی برنامه خود برای دستگاه Oculus Go رونمایی خواهد کرد و نکته جالب اینکه این شرکت موضوع اضافه شدن نسخه واقعیت مجازی برنامه را در ماه سپتامبر اعلام کرده بود. این اپلیکیشن به زودی در بازار Oculus دیده خواهد شد ، البته گفته شده همین برنامه در دستگاه های واقعیت مجازی سامسونگ ، پلی استیشن سونی ، گوگل Daydream و desktop VR وجود خواهد داشت. این موضوع می تواند برای تمام تولیدکنندگان دستگاه واقعیت مجازی مفید باشد زیرا می توانند نگاه علاقمندان به واقعیت مجازی را به ویدئوهایی با این سبک جلب کنند.

ویژگی نسخه واقعیت مجازی اپلیکیشن یوتیوب

نسخه واقعیت مجازی یوتیوب می تواند ویدئوهای 360 درجه و استاندارد را برای مخاطبان نمایش دهد. این برنامه همچنین ویژگی های اجتماعی جذابی هم دارد. کاربران می توانند با دوستان خود به وسیله این دستگاه ها ویدئوهای مورد علاقه خود را تماشا کنند. این اپلیکیشن قبلا مختص تلفن های همراه بود و کاربران به وسیله برنامه گوگل Daydream می توانستند ویدئوها را تماشا کنند. ما قبلا به این اپلیکیشن ، لقب قاتل را اهدا کرده و همگی منتظر بودیم تا این اپلیکیشن بتواند نگاه خیلی از طرفداران را به خود جلب کند ولی در چند ماه اخیر نتوانسته آن طور که باید کاربران را به سوی خود جلب کند.امروز از نسخه واقعیت مجازی اپلیکیشن یوتیوب برای Oculus Go رونمایی می شود

نسخه بعدی اپلیکیشن یوتیوب

در این مقطع ، یوتیوب دیگر به بخشی از سیستم واقعیت مجازی تبدیل شده و مانند صفحه نمایش روی تلفن های همراه است. اما باز هم ما منتظر این هستیم که نسخه بعدی این برنامه برای Oculus Quest منتشر شود. زمان انتشار این نسخه بهار سال آینده تعیین شده است.

توضیحاتی مختصر در مورد دستگاه Oculus Go

Oculus Go سومین هدست شرکت Oculus است و قرار است جای خالی میان Gear VR و Oculus Rift را پر کند. یک هدست که نیازی نیست آن را با سیم‌های متعدد به PC وصل کنید یا حتی نیازی به قدرت سخت افزاری و باتری موبایل برای کار کردن ندارد.

به نحوی طراحی شده تا سبک باشد، فوم جدیدی دارد که روی صورت قرار می‌گیرد و هوا را عبور می‌دهد و به لطف لنزهای جدید و نمایشگر WQHD LCD بهترین وضوح تصویری که تاکنون در یک هدست واقعیت مجازی دیدید را ارائه می‌دهد.

اگرچه Oculus می‌گوید هدست Oculus Go فضای خالی میان Gear VR و Rift را پر می‌کند اما محصول جدید فیسبوک بیشتر نزدیک به یک Gear VR است. این هدست مستقل بوده اما هنوز هم هدستی وابسته به اندروید است. خبر خوش اینکه بسیاری از اپلیکیشن‌های Gear VR را می‌توان به وسیله این دستگاه اجرا کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها