بسیاری از برند های موبایل در سال آینده از اینترنت نسل پنجم بهره می برند

0
763
بسیاری از برند های موبایل در سال آینده از اینترنت نسل پنجم بهره می برند

بسیاری از برند های موبایل در سال آینده از اینترنت نسل پنجم بهره می برندکالاسودا اینترنت نسل پنجم به زودی توسط برند های مشهور موبایل در اختیار کاربران قرار می گیرد. روز گذشته پردازنده  اسنپدارگون  675 رونمایی شد و این پردازنده میان رده شرایط جالبی را برای کاربران رقم خواهد زد.

این پردازنده میان رده علاوه بر ویژگی هایی مانند هوش مصنوعی و برخی قابلیت ها در بخش دوربین عکاسی به همراه می آورد اما شرکت کوالکام در بخشی از صحبت های خود در مورد پیشرفت هایی در مورد اینترنت نسل پنجم انجام داد. این صحبت ها کمی مبهم به نظر می رسید و کمتر کاربری مفهوم صحبت های پیرامون اینترنت نسل پنجم را درک کرد اما با توجه به صحبت های مدیران این شرکت باید شاهد عرضه گوشی های هوشمند با اینترنت نسل پنجم باشیم. امروز کمپانی وان پلاس به صورت رسمی اعلام کرد که محصول سال آینده این برند یعنی وان پلاس نسخه هفتم دارای مودم Snapdragon X50 است و این گوشی هوشمند از اینترنت نسل پنجم بهره می برد.

بسیاری از برند های موبایل در سال آینده از اینترنت نسل پنجم بهره می برند

چه برند هایی از اینترنت نسل پنجم استفاده خواهند کرد؟

این اتفاق از جهاتی بسیار مورد توجه تولید کنندگان دیگر نیز قرار گرفته است و طبق اخبار موجود 19 برند اصلی تولید کننده گوشی های هوشمند محصولاتی را با پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم روانه بازار فروش می کنند. در این میان نام برند های ال جی ، اچ تی سی و اچ ام دی گلوبال به چشم می خورد این برند ها در کنار وان پلاس، سونی و ایسوس سال بسیار خوبی را در مورد اینترنت نسل پنجم تجربه خواهند کرد. در این میان کمپانی شیائومی پیشتاز است و محصول جدید این برند که تا چند روز آینده روانه بازار می شود نیز از اینترنت نسل پنجم بهره می برد.می میکس سه شیائومی اولین موبایل این برند محسوب می شود که علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد خود از این قابلیت نیز بهره می برد.

در لیست منتشر شده خبری از برند های برتر حوزه موبایل یعنی اپل و سامسونگ نیست و به نظر می رسد هنوز این دو شرکت به جمع بندی هایی در مورد اینترنت نسل پنجم و زمان استفاده از آن نرسیدند. در سال جاری تنها گوشی های سری زد موتورولا این قابلیت را داشتند که کاربران از اینترنت نسل پنجم استفاده کنند، البته این موضوع به صورت یک ماژول جداگانه استفاده می شد و به سخت افزار مورد استفاده از این گوشی هوشمند مرتبط نمی شد. حال باید دید در روز هایی که بستر اینترنت نسل پنجم در بسیاری از کشور ها وجود ندارد کمپانی های سازنده موبایل چه شرایطی را در نظر می گیرند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها