دفترچه یادداشتی هوشمند که با مایکروویو کار می کند!

0
1171

کالاسودا_دفترچه یادداشت هوشمند یکی از ابزارهایی است که بسیاری از کاربران امروزی با آن کار کرده اند یا قصد دارند با آن کار کنند.

اگر اهل نوشتن متون مختلف بوده یا علاقه خاصی به یادداشت برداری و دفترچه یادداشت داشته باشید، احتمالا مایل نیستید به جز کاغذ روی چیز دیگری بنویسید و نت نویسی روی تبلت و لپ تاپ را نمی پسندید. اما یک شرکت خوش‌ذوق دفترچه یادداشت هوشمندی طراحی کرده است که دقیقا این حس را به کاربران هدیه می دهد. به طوری که گویی در حال نوشتن روی کاغذ هستند.

ماجرای دفترچه یادداشت هوشمند جدید چیست؟

مدتی پیش، شرکت راکت‌بوک ویو نوعی نوت‌بوک هوشمند را طراحی کرد که به سرعت تبدیل به  یک جایگزین قوی و جذاب برای نوشتن روی کاغذ شد.

ابزار این شرکت دقیقا شبیه یک دفترچه یادداشت معمولی سیمی است که می‌توانید روی آن همانند کاغذهای دیگر بنویسید. اما جادوی این دفترچه آن است که به محض اینکه روی آن بنویسید و ورقی را کامل کنید، پایین صفحه چند آیکون مشاهده می کنید که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب و به طور مثال آن را در فضای ابری ایمیل‌تان ذخیره کنید.

انتخاب آیکون ها در سامانه های مختلف

این دفترچه از آیکون‌های متعددی در درا‌پ‌باکس، اورنوت و وان‌نوت پشتیبانی می کند. اما این موارد چه سودی را برای کاربران به ارمغان می آورند؟ در صورت انتخاب هر یک از این گزینه ها شما می‌توانید یاداشت‌های خود را در فضای مورد نظرتان ذخیره کنید.

نکته جالب در خصوص این وسیله را می توان این موضوع دانست که وسیله مذکور هر متن کاغذی را به سرعت در فضای ابری ذخیره می کند.

امکانات دیگر این دفترچه یادداشت هوشمند

_افزون بر آیکون‌هایی برای انتخاب مقصد ذخیره‌سازی می‌توانید یادداشت‌هایتان را نیز هدف گذاری کنید.

_با لمس گزینه الماس قرار ملاقاتی را تحت تاثیر محتوای صفحه تعیین می‌کنید

_وقتی  روی صفحه نمایشگر این نوت‌بوک می‌نویسید، یادداشت ها به سرعت ذخیره می شوند

_امکان باز کردن چند صفحه همزمان

_وقتی دفترچه یادداشت هوشمند را داخل مایکروویو می گذارید تمام صفحاتش سفید می شود

_امکان استفاده مجدد از صفحات تیره شده.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید