25 سپتامبر روز ایونت سخت افزاری آمازون: اکوهای جدید در راهند؟

0
136
25 سپتامبر روز ایونت سخت افزاری آمازون: اکوهای جدید در راهند؟

آمازون اعلام کرده است که ایونت سخت افزاری بعدی آمازون روز 25 سپتامبر خواهد بود. جزئیاتی زیادی در این خصوص اعلام نشده است، اما این شرکت قول می دهد که محصولات جدیدی را از تیم دستگاه ها و خدمات امازون به اشتراک بگذارد.

اما اگر سالهای گذشته را به یاد داشته باشید، انتظار دارید که تعداد کاملی از دستگاه های اکو و سخت افزارهایی مربوط به تلویزیون ها و Amazon Fire TV  همراه با یک یا دو سورپرایز احتمالی را در این رویداد شاهد باشید. طی رویداد سال گذشته، آمازون ۱۵ محصول مبتنی بر الکسا از جمله مایکروویو، محصولات جدید آمازون اکو، ساعت دیواری هوشمند و … را معرفی کرد.

تلویزیون ها و Amazon Fire TV  همراه با یک یا دو سورپرایز احتمالی را در این رویداد شاهد باشید

انتظار چه محصولات جدیدی را در ایونت سخت افزاری آمازون داریم؟

آمازون به تازگی در اوایل ماه سپتامبر یک محصول جدید Fire TV Cube و مجموعه جدیدی از تلویزیون های Fire را در IFA 2019 معرفی کرد، اما تعداد زیادی محصول دیگر آمازون وجود دارد که می توانند قبل از فصل تعطیلات به دست مشتریان علاقه مند برسند، از جمله اسپیکرهای محبوب Echo و تبلت های آمازون فایر ارزان قیمت.

در رویداد سال گذشته شاهد موج عظیمی از سخت افزارهای جدید بود: یک تازه سازی کامل برای کل ترکیب اسپیکرهای اکو ، اعلام سخت افزار Echo Auto و Echo Input برای گسترش دستیار آمازون ، Fire TV Recast و حتی یک مایکروویو یکپارچه شده با  دستیار الکسا و ساعت دیواری.

انتظار چه محصولات جدیدی را در ایونت سخت افزاری آمازون داریم؟

آمازون سال گذشته یک ساعت دیواری کلاسیک اما هوشمند موسوم به “ساعت دیواری آمازون اکو” با قیمت پایین ۳۰ دلار را معرفی کرده بود که با دستیار هوشمند “الکسا” سازگار می‌شود و کاربران می‌توانند از آن به عنوان زنگ هشدار برای صبح ‌ها استفاده کنند. برای استفاده هرچه بیشتر و مفیدتر از این ساعت دیواری، شما باید آن را به اسپیکر هوشمند اکو متصل کنید. این ساعت میکروفن ندارد، بنابراین شما باید دستورات را از طریق یک دستیار الکسا به آن منتقل کنید. این ساعت دیواری ۱۰ اینچی آمازون یک طراحی ساده و مینیمالیستی مدرن دارد، اما این دستگاه ۶۰ ال‌.ای‌.دی دارد که برای نمایش اطلاعات مختلف استفاده می‌شود

اگرچه بعید به نظر می رسد که آمازون فقط یک سال بعد دوباره یک تجدید ساختاری در این محصولات انجام دهد ، اما ممکن است این شرکت سرعت بازنگری محصولات خود را در نظر بگیرد. ما فقط طی چند هفته آینده با اطمینان در این موضوع خواهیم فهمید. همچنین احتمال می رود که آمازون کنترل چندین دستگاه هوشمند را به دست بگیرد تا خود را تبدیل به یک هاب اتوماسیون خانگی کند. حال باید دید این غول فناوری امسال در این رویداد از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد. بنابر گزارش‌ها امسال احتمال اینکه آمازون تغییرات بسیاری در یک دستگاه جدید مبتنی بر الکسا اعمال کرده باشد بسیار بالا است.

Fire TV Recast و حتی یک مایکروویو یکپارچه شده با  دستیار الکسا و ساعت دیواری.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها