باریک ترین لپ تاپ دنیا با ضخامتی به اندازه یک گوشی!

0
785
َباریک ترین لپ تاپ دنیا

تا مدت ها قبل، کمپانی اچ پی با لپ تاپ مدل HP Spectre 13 خود، عنوان باریک ترین لپ تاپ لمسی دنیا را به خود اختصاص داده بود. این مدل خیلی در صدر جدول باریک ترین ها باقی نماند، چرا که ایسر با عنوان جدید و معرفی لپ تاپی خاص این جایگاه را از اچ پی گرفت: لپ تاپ Swift 7 نه تنها باریک ترین لپ تاپ لمسی ، بلکه باریک ترین لپ تاپ در دنیا است.

این لپ تاپ از نظر ضخامت رقیب آیفون ایکس است و تنها 0.35 اینچ (9.98 میلی متر) ضخامت دارد. بله درست است، باریک به اندازه یک گوشی هوشمند نازک. اما بیایید ببینیم که چنین چیزی چگونه انجام می شود؟

باریک ترین لپ تاپ دنیا

باریک و سبک ترین لپ تاپ

هنگامی که فرآیند جعبه گشایی این لپ تاپ را انجام می دهید، در نگاه اول حس می کنید که چقدر این لپ تاپ باریک است، گویی حس می کنید که یک دستبند فلزی سبک را در دست گرفته اید. برای اینکه میزان سبکی این لپ تاپ را در مقایسه با دیگر لپ تاپ ها درک کنید کافی است به این مثال دقت کنید که اگر یک نوت بوک معمولی را به دو نیم کنید و صفحه نمایش آن را خرد کنید، چیزی که باقی می ماند همان وزنی است که شما با گرفتن این لپ تاپ در دست تان حس خواهید کرد. هنگامی که این لپ تاپ در کوله پشتی خود می گذارید، حس نمی کنید که چیزی روی دوش شما قرار گرفته است و هنگام بیرون کشیدن آن از کوله پشتی، گویی یک برگه کاغذ را بیرون می کشید!

باریک ترین لپ تاپ دنیا

فاکتور خنک کنندگی را در نظر نگیرید

به طور کلی سوئیفت 7 یک نوت بوک جذاب است که به رنگ سیاه مات رنگ آمیزی شده و از پوشش نانو بهره می برد که جای لکه و اثر انگشت را روی خود نگه نمی دارد. به همین دلیل تمیز کردن این لپ تاپ ساده است. لبه ها پرداخت کرومی داشته و لپ تاپ مجهز به اسکنر اثر انگشت و صفحه لمسی است. فارغ از اینکه چه کاری انجام می دهید، این نوت بوک کاملا بی سر و صداست، اما ممکن است عملکرد را محدود کند، چرا که هیچ فن ای برای خنک کردن ندارد، اما در عوض حس لوکس بودن به شما می دهد! به لطف CPU کم قدرت اینتل، سوئیفت 7 بدون فن است. اگر تا کنون از لپ تاپی که صدا نداشته استفاده نکرده اید، این لپ تاپ سایلنت می تواند انتخاب بهینه ای برای شما باشد.

این لپ تاپ در نمایشگاه CES 2018 رونمایی شد و عنوان نازک ترین لپ تاپ را با 9.98 میلی متر از آن خود کرد. در مورد سایر مشخصات لپ‌تاپ Swift 7 می‌ توان به نسل هفتم پردازنده‌های Core i7 اینتل، حافظه 256 گیگابایت SSD، حافظه رم با ظرفیت 8 گیگابایت، نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، سیستم ‌عامل ویندوز 10، پشتیبانی از سیم کارت و فناوری  LTE اشاره کرد که برای انجام امور روزمره مناسب است. قیمت این لپ تاپ حدود 1000 دلار است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها