بازارگرمی ویندوز برای بازیکن شماره ۱۰

0
281
بازارگرمی ویندوز برای بازیکن شماره 10|کالاسودا

بازارگرمی ویندوز برای بازیکن شماره 10|کالاسوداکالاسودا_ شرکت مایکروسافت قصد دارد نسخه جدید ویندوز خود را با قیمتی بالانر از آن چه پیش بینی می شد وارد بازار فناوری کند . موضوعی که برای بسیاری از فعالان این عرصه تعجب اور است .

در این ویندوز استفاده از ابزار و قابلیت های متنوعی برای پشتیبانی از سرور پیش بینی شده که استفاده از آنها ۷۰ تا ۲۳۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت.

این روزها بسیاری از افراد فعال در حوزه فناوری و کاربران انواع ویندوز منتظرند تا به نسخه جدید این محصول دسترسی داشته باشند.

بر همین اساس انواع قیمت های این نرم افزار و اتفاقاتی که در بازار محصولات تکنولوژیک می افتد حائز اهمیت بسزایی است . مایکروسافت تا به حال در زمینه قیمت گذاری ویندوز ۱۰ بسیار منعطف عمل کرده و حتی بارگذاری رایگان آن را برای مدت ها در اختیار کاربران قرار می داد . حتی پس از پایان مهلت تعیین شده توسط مایکروسافت باز هم روش هایی برای دریافت بدون هزینه ویندوز ۱۰ وجود داشت. اما ظاهرا وضعیت به شدت دستخوش تغییر شده و مدیران این شرکت قصد کوتاه آمدن از مواضعشان را ندارند .

بنابراین تصمیم برای پولی کردن ویندوز ۱۰ ،آن هم با این قیمت تا حد زیادی تعجب آور است .از سوی دیگر باید به این موضوع نیز دقت داشت که بسیاری از شرکت های رقیب مترصدند تا از این فرصت به نفع خود استفاده کرده و مخاطبان را ه سمت خود سوق دهند .

به خصوص باید به این نکته توجه داشت که تعداد زیادی از سیستم عامل های همراه به  شکل رایگان در دسترس هستند و رقبای ویندوز مانند و لینوکس هم بدون هزینه قابل بارگذاری هستند.

 بنابراین مرور تمامی این موارد کاربران را دچار این ذهنیت می کند که  این احرکت چندان منطقی و پرسود نخواهد بود . با همه این ها مایکروسافت قرار نیست از تصمیم خود باز گردد .

اما شاید پاسخ در این موضوع نهفته است که بدانیم مایکروسافت قصد دارد نسخه تازه ای از ویندوز به نام Windows 10 Pro for Workstations را عرضه کند که استفاده از آن برای کامپیوترهای حرفه ای کاری مستلزم صرف هزینه هایی نسبتا قابل توجه است .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها