تاج پادشاهی بازار ساعت‌های هوشمند بر سر اپل

0
521

اپل با ساعت هوشمند اپل واچ در سه ماهه سوم سال 2019 توانست با کسب 48 % از سهم بازار ساعت های هوشمند، استراتژی های فروش خود را به خوبی پیاده کند.

برتری اپل در بازار ساعت های هوشمند

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress، در سه ماهه سوم 2019 همچنان به سلطه خود در بازار ساعت های هوشمند خود ادامه داده و در این زمینه به برتری نسبی نسبت به سامسونگ و فیت بیت رسیده است.

برتری اپل در این زمینه چندان دور از انتظار نبود، زیرا این برند از سال 2015 که اولین ساعت هوشمند خود را معرفی کرده است، بهبودهای فراوانی در این محصول خود داده است.

اپل واچ برای سه ماهه سوم سال 2019 همچنان بر سلطه بر بخش ساعت های هوشمند ادامه داده و برتری سامسونگ و Fitbit را حفظ کرده است. این داده ها مطابق با آخرین گزارش شرکت تحقیقاتی استراتژی آنالیتیکس است.

سامسونگ و فیت بیت، دوم و سوم شدند

این شرکت  گزارش خود را برای سه ماهه قبلی به اشتراک گذاشت و بیان کرد که عرضه کلی در مقایسه با سال گذشته 42 درصد رشد چشمگیر داشته و محموله ها در سه ماه سوم  2019 به 14 میلیون رسیده است. سامسونگ و Fitbit به ترتیب نقاط دوم و سوم را پس از اپل فتح کردند.

این شرکت کوپرتینویی در سه ماهه سوم امسال 6.8 میلیون دستگاه ساعت هوشمند را عرضه کرد که نسبت به مدت مشابه 51 درصد افزایش داشته است. از طرف دیگر سامسونگ 1.9 میلیون دستگاه را عرضه کرده که 73 درصد رشد داشته و فیت بیت  1.6 میلیون دستگاه عرضه کرد که نسبت به پارسال 7 درصد رشد داشته است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها