بازگشایی بیش از 90 درصد فروشگاه‌های خرده فروشی اپل در چین

0
527

کمپانی آی‌تی آمریکایی اپل روز دوشنبه 90 درصد از 42 فروشگاه خرده فروشی خود در سرزمین اصلی چین را بازگشایی کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، چینی دیلی گزارش داد، اپل 38 فروشگاه خود را که به طور موقت پس از اپیدمی کروناویروس بسته شده بود، بازگشایی کرده است. فقط چهار فروشگاه بسته است.

زمانی که شیوع COVID-19 در ژانویه و در چین به اوج خود رسید، اپل همه فروشگاه‌های خود در چین را تعطیل کرده بود.

این اقدام برای بازگشایی به دنبال اظهارات مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک مبنی بر اینکه چین وضعیت ویروس را تحت کنترل دارد، اعلام شد و در نهایت این خبر خوش را به کاربران داد که بیشتر واحدهای تولیدی اپل در چین بازگشایی می‌شوند.

به گزارش روزنامه چینی دیلی، برخلاف پیش بینی قبلی بازار، مبنی بر اینکه همه‌گیری کروناویروس به شدت بر فروش گوشی‌های هوشمند در چین آسیب می‌رساند، برخی از کارشناسان اعلام کردند که اثرات منفی آن ممکن است پایین‌تر از حد انتظار باشد.

از آنجا که مصرف کنندگان برای جلوگیری از آلودگی در خانه می‌مانند، زمان بسیار بیشتری را با گوشی‌های هوشمند خود می‌گذرانند. فو لیانگ، تحلیلگر مستقل ارتباطات از راه دور گفت که کاربران تقاضای بیشتری برای به روزرسانی دستگاه‌های خود دارند که نسبتاً قدیمی هستند و یا خیلی خوب کار نمی‌کنند.

همانطور که می‌دانید کروناویروس در دسامبر سال گذشته در شهر چینی ووهان به وجود آمد و جان بیش از 3،000 را در این کشور گرفت. به غیر از چین، تعداد زیادی از انسان‌ها در کشورهای دیگر در اثر این بیماری مرگبار جان خود را از دست داده‌اند و بیش از 114 هزار نفر در سطح جهان به این ویروس آلوده شده‌اند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها