تقاضای سامسونگ برای قرنطینه نکردن 700 مهندس کره جنوبی در ویتنام

0
318

سامسونگ دیسپلی، تأمین‌کننده نمایشگرهای مورد نیاز سامسونگ و اپل، از ویتنام خواسته است تا قرنطینه‌ی اجباری 700 مهندسی که از کره جنوبی به ویتنام رفته‌اند؛ را لغو کند. این مهندسان هر سال برای تولید نمایشگرهای جدید راهی ویتنام می‌شوند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، ویتنام به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس، برای افرادی که از کره جنوبی وارد این کشور می‌شوند؛ قرنطینه 14 روزه را اجباری کرده است تا مطمئن شود این افراد به صورت نهان کروناویروس را در بدنشان ندارند. همانطور که می دانید کره جنوبی یکی از کشورهایی است که بیشترین تعداد مبتلایان به کروناویروس را در خارج از چین به خود اختصاص داده است.

این مسئله ضربه‌ی بزرگی به شرکت‌های کره جنوبی که بزرگترین سرمایه گذار خارجی در ویتنام هستند وارد کرده است.

یک رابط در این باره به رویترز گفت: “در این موقع از سال، سامسونگ دیسپلی مهندسانی را از کره به ویتنام می‌فرستد تا محصولات جدیدی را که قرار است در نیمه دوم سال عرضه شود، آماده کنند.”

“محدودیت‌های مسافرتی می‌تواند به چنین برنامه‌های لطمه وارد کند.”

سامسونگ دیسپلی، واحد الکترونیک سامسونگ، در گفتگو با دولت ویتنام از این کشور خواسته است در صورت ارسال سابقه پزشکی این مهندسان کره جنوبی، قرنطینه‌ی 14 روزه آنها را لغو کند؛ در غیر این صورت باعث ضرر و زیان زیادی خواهد شد.

کشور جنوب شرقی آسیا بازار شماره 3 کره جنوبی و همچنین پنجمین منبع واردات کره است. سامسونگ الکترونیک به تنهایی یک چهارم صادرات ویتنام را به خود اختصاص داده و بیش از نیمی از گوشی‌های هوشمند جهانی خود را در آنجا تولید می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها