اولین بازی‌های ایکس باکس سری ایکس قابل اجرا روی تمام پلتفرم‌‌ها

0
478

بازی‌هایی که برای ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شوند روی کنسول‌های دیگر نیز قابل اجرا هستند. برای مثال بازی Halo: infinite روی ایکس باکس وان و ایکس باکس وان ایکس و همچنین کنسول PC نیز قابل دسترسی خواهد بود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، مت بوتی، مدیر استودیوی ایکس باکس در یک مصاحبه مفصل با MCVUK،  بیان کرد که سایر عناوین  اول ایکس باکس سری ایکس نیز در ایکس باکس وان قابل اجرا خواهد بود. در واقع بازی‌های سری ایکس مایکروسافت پس از مدتی منحصر به آن نیستند و برای دیگر پلتفرم‌ها نیز ارائه می شوند.

بوتی بیان کرد: “باتوجه به اینکه بازی‌های ما طی یک سال آینده منتشر می‌شود، مانند PC، آن بازی ها را در کنسول‌های نسل قبلی و بعدی نیز اجرا خواهیم کرد. ما در واقع با این کار می‌خواهیم به کاربران ایکس باکس ایکس که برای خرید این کنسول سرمایه می‌کنند، بگوییم که متعهد به ارائه محتوای بازی‌ برای آنها در صورت ارائه نسل بعدی کنسول هستیم.

بازی Halo: infinite یکی از عناوین اصلی برای کنسول جدید مایکروسافت است که شاید تصور کنید با ارائه آن روی ایکس باکس وان، دیگر کسی به سراغ خرید ایکس باکس سری ایکس نرود.

اما از ویژگی‌های سری ایکس می‌تواند به ردیابی پرتوهای سخت افزاری، سرعت رفرش متغیر و قابلیت 8K اشاره کرد و منطقی است که تصور کنید توسعه دهندگان این ویژگی ها را تنها برای کنسول جدید خود ارائه کرده اند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها