بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه ژانویه مشخص شدند

0
215

در حالی که انتظار می‌رفت امشب لیست بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ژانویه ۲۰۲۰ منتشر شود، اکانتِ یویتوبِ آلمان، استرالیا و سوییس پلی استیشن زودتر دست به کار شد و در ویدیویی بازی‌ها را لو داد.

به گزارش کالاسودا به نقل از ویجیاتو، با توجه به ویدیویی که منتشر شده، سونی در این ماه «شبیه‌ساز بز» (Goat Simulator) و Uncharted: The Nathan Drake Collection را در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار خواهد داد.

Goat Simulator در سال ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و بعد از بازخوردهای مثبتی که به‌ خاطر ایده عجیبش گرفت، سازنده آن را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم پورت کرد. در شبیه‌ساز بز همانطور که اسمش نشان می‌دهد، بازیکن کنترل یک بز را در اختیار دارد و باید هر چیزی که سر راهش قرار دارد را از بین ببرد.

اما دومین بازی که در واقع خودش سه بازی به حساب می‌آید، The Nathan Drake Collection است. سونی پیش از عرضه آنچارتد 4 تصمیم گرفت تا اول سه‌گانه قبلی آنچارتد را برای پلی استیشن 4 بازسازی کند. در نتیجه این تصمیم، The Nathan Drake Collection سال ۲۰۱۵ به کنسول نسل هشتم سونی آمد.

احتمالا یکی از دلایلی که باعث شده کالکشن آنچارتد یکی از گزینه‌های سونی برای ماه ژانویه باشد، آنچارتد 2 است. سونی در ماه‌های ژانویه معمولا عادت دارد بازی‌هایی را رایگان کند که حال و هوای برفی دارند و بنابراین چه چیزی بهتر از آنچارتد 2 که بخشی از آن در کوهستان‌ها اتفاق می‌افتد؟

فقط یک نکته را یادآوری کنیم، این بازی‌ها توسط اکانت آلمان، استرالیا و سوییس پلی استیشن مشخص شده و پلی استیشن آمریکا هنوز لیستی منتشر نکرده. سابقه نشان داده لیست‌های این دو اکانت معمولا یکی هستند اما احتمال دارد پلاس آمریکا بازی‌های متفاوتی دریافت کند. هرچند خیلی بعید به نظر می‌رسد.

تا الان بازخوردهای اولیه به بازی‌های پلاس ژانویه آن‌قدرها مثبت نبوده و با وجود اینکه هر دو جزو آثار معروف نسل هشتم هستند اما ظاهرا بازیکن‌ها انتظار عناوین جدیدتری داشتند. کاربران پلاس می‌توانند این دو بازی را از ۷ ژانویه (۱۷ دی) دانلود کنند.

برای مقایسه بد نیست بدانید مایکروسافت در ژانویه ۲۰۲۰ دو بازی از ایکس باکس وان و دو بازی از ایکس باکس 360 را برای مشترکین گلد رایگان کرده است؛ Star Wars II: The Original Trilogy ،Tekken 6 ،Shards of Darkness و Batman: The Telltale Series

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها