جزئیات جدیدی از ساختار مراحل بازی Marvel’s Avengers منتشر شد

0
157

چند ماهی تا عرضه بازی Marvel’s Avengers باقی مانده و با این حال هنوز جزئیات زیادی در مورد آن نمی‌دانیم. البته سازندگان هر از گاهی با انتشار خرده اطلاعاتی در توییتر یا تریلرهایی، به مرور ما را بیشتر با بازی آشنا می‌کنند. حالا هم آن‌ها در صفحه توییتر بازی، کمی در مورد ساختار مراحل آن توضیح داده‌اند.

به گزارش کالاسودا به نقل از ویجیاتو، دسته اول مراحل، Hero Missionها هستند که در واقع بخش داستانی بازی به شمار می‌روند. این مراحل فقط تک‌نفره بوده و طبق اطلاعات قبلی‌ای که سازندگان منتشر کرده بودند، به اندازه حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت محتوا خواهند داشت.

دسته دوم مراحل نیز Warzone Missions هستند. این مراحل علاوه بر تک‌نفره، به صورت چندنفره تا سقف چهار نفر نیز قابل بازی خواهند بود. به نظر می‌رسد که این مراحل در واقع بخش لایو سرویس و مورد تمرکز سازندگان برای پشتیبانی دراز مدت باشند.

بازیکنان از طریق یک هلی‌کریر که دوباره به تصاحب اونجرز در آمده قادر به انتخاب و انجام این مراحل خواهند بود. صفحه رسمی توییتر بازی نیز کلیپ کوتاهی در کنار این اطلاعات قرار داده که کمی بیشتر ما را با بیرون و درون این هلی‌کریر آشنا می‌کند.

بازی اونجرز برای عرضه تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰، معادل ۱۵ اردیبهشت ۹۹ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. همچنین تا آن موقع سازندگان بیشتر در مورد بازی و پشتیبانی بعد از عرضه‌اش توضیح خواهند داد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها