ساخت بازی برای رانندگان خودروهای خودران

0
471

محققان در حال طراحی بازی های چندنفره برای افرادی هستند که قرار است داخل خودروهای خودران بنشینند. آنها می توانند با دیگر افراد داخل خودرو بازی کنند تا حوصله شان سر نرود!

به گزارش کالاسودا و به نقل از Gadgetsnow، طی یک مطالعه جدید که توسط محققانی از دانشگاه واترلو هدایت می شود، بازی هایی برای خودروهای درجه 3 و بیشتر ساخته خواهد شد. این محققان همچنین پیشنهاداتی را برای گیم های داخل خودرویی داشتند که نیازمند به بررسی بیشتر در آینده است.

خودروهای نیمه خودکار درجه 3 و بالاتر خودروهایی هستند که دست کم دارای توانمندی هایی مانند تشخیص محیطی است و می تواند مسافرین را از تصمیمات خودرو مطلع سازد.

زمان آزاد مسافرین در خودروهای خودران

متیو لاکیر، دانشجوی دکترا در دانشکده واترلو علوم کامپیوتر در این باره می گوید: “هنگامی که خودروهای خودران شروع به جایگزینی با خودروهای متعارف کنونی می کنند، سرنشینان آن احتمالا از زمان آزاد زیادی برخوردار هستند. شما می توانید این زمان را صرف خواندن یک کتاب کرده، فیلم ببینید و یا کار دیگری مانند نت گردی کنید. بهرحال نیاز است که کاری کنید تا احساس تنهایی نکنید. بازی های دونفره و چند نفره می توانند کاملا شما را سرگرم کنند.

او ادامه داد: شما می توانید با افراد دیگری که در خودروی خودران در کنار نشسته اند، به بازی به بپردازید. لیست بهترین بازی های جهان نیز در این خودروها برای کاربران فراهم می شود. رانندگان نیز مجبور نخواهند شد که چشم خود را از جاده بردارند.

خودروهای خودران یکی از تکنولوژی های هوشمندانه بشر است که به دنبال افزایش راحتی، ایمنی و سرعت است و محققان به فکر سرگرمی های داخلی چنین خودروهایی در آینده هستند تا آن را به ویژگی های استاندارد برسانند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها