بازی Fortnite باعث طلاق می شود

0
2377

کالاسودا_ بازی Fortnite که سبک Battle royale و جز بازی های محبوب و اعتیادآور و آنلاین است امسال برای زوج های جوان مشکل ساز شده است و تا کنون باعث جدایی 200 زوج از یکدیگر در بریتانیا شده است.

تاثیرات بازی Fortnite روی زندگی شخصی کاربران

عاشقان بازی Fortnite به قدری غرق این بازی می شوند که می تواند تاثیر بسزایی روی روابط شخصی آنها نیز بگذارد.

این بازی به سبک Battle royale یکی از بازی های آنلاین و پرطرفدار در تمام جهان محسوب می شود و آمار اخیر نشان می دهد که این بازی باعث جدایی 200 زوج در بریتانیا شده است. این گزارش البته به سختی و از منابع مختلف به دست ما رسیده است.

عوامل بسیاری جدیدا باعث جدایی زوج های جوان از یکدیگر می شود که می توانیم به عواملی مانند شبکه های اجتماعی ، بازی و مخدرهای مختلف اشاره کنیم.

یکی از مسئولین اظهار داشته است : « از اول سال 2018 حدود پنج درصد از 4665 مراجعه کننده ما مشکل اساسی با این بازی آنلاین داشته اند و دلایلشان برای طلاق این بازی اعتیادآور بوده است.»

اعتیاد کاربران به بازی Fortnite

این مساله مربوط به کاربران کشور آمریکا و دیگر نقاط جهان نیست و اختصاصی مربوط به افرادی می شود که اعتیاد شدید به این بازی آنلاین دارند و این بازی تاثیر اساسی رو روابط آنها گذاشته است.

شرکت Epic که سازنده بازی Fortnite است جوابی به ما راجع به این موضوع ارائه نکرده است.

افزایش کاربران بازی Fortnite

بازی Fortnite اخیرا تمامی دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است و روز به روز هم بر تعداد کاربران آن افزوده می شود. این بازی از زمان ارائه با بازار توانسته نگاه خیلی از کاربران و مخاطبان را به خود جلب کند. قطعا این آخرین خبر راجع به این بازی محسوب نمی شود و قطعا خبرهای بیشتری در روزهای آینده از بازی خواهیم شنید.

توضیحاتی در مورد بازی Fortnite

یک روز ۹۸درصد از جمعیت زمین در یک آن ناپدید شدند و بقیه درصد هم آسمان را با ابرهای غلیظ دیدند که طوفان‌های نامرتب و پر هرج‌ و مرج به وجود می‌آید و موجودات انسان شکل ولی شبیه به زامبی به زندگان حمله می‌کردند.
بازماندگان یاد گرفتند که سپر زد طوفان بسازند که کمی آن را روی زمین گذاشته و کمی از ابرها را کنار زده و از آمدن زامبی‌ها جلوگیری می‌کند و این را برای ساختن خانه و مقر فرماندهی و غیره دور دنیا استفاده کردند.
بازیکن فرمانده یکی از این خانه‌های و مقر فرماندهی است که از محوطه سپر زد طوفان بیرون می‌رود تا آذوقه بازمانده و یاران گمشده خود را پیدا کنند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها