بازی Fortnite برای تمام تلفن‌های همراه آزاد شد

0
526

کالاسودا_جدا از شایعات موجود درباره‌ی بازی Fortnite که قرار بود برای تلفن‌های همراه سامسونگ به‌صورت اختصاصی و به مدت ۴ ماه باشد اما اتفاق‌های دیگری رخ داد.

  • پخش انحصاری بازی Fortnite برای سامسونگ به اتمام رسید و این بدین معنی است که این بازی برای تمام گوشی‌ها قابل‌استفاده است.
  • متأسفانه نسخه بتا این بازی همچنان محدود است و کاربران فعلا باید در صف انتظار قرار داشته باشند.

شرکت Epic Games اعلام کرد که این بازی در چند روز آینده برای تمام کاربران قابل‌استفاده خواهد بود. به نظر می‌رسد که زمان حق پخش انحصاری سامسونگ به پایان رسیده است و این بازی برای تمام کاربران تلفن‌های همراه دیگر قابل‌استفاده خواهد بود. متأسفانه به دلیل تقاضاهای بسیار ، کاربران جدید برای اضافه شدن به این بازی باید در صف انتظار قرار بگیرند.

درصورتی‌که بازی Forntine هنوز برای اندروید در حالت بتا قرار دارد ، Epic Games هنوز برای پذیرایی از کاربران اندروید آماده نیست. در صف این بازی کاربران زیادی قرار دارند و این شرکت اظهار داشته که برای پذیرایی از کاربران جدید باید در وهله‌ی اول باگ‌های این بازی را از بین ببرند.

شرکت Epic Games تصمیم گرفته است که کاری با گوگل پلی استور نداشته باشد و کاربران باید بازی را از روی سایت خود این شرکت دانلود کنند.حجم این بازی برای دانلود حدود ۱.۸۸GB تخمین زده‌شده است.بعد از دانلود این بازی کاربران باید اکانت کاربری مخصوصی نیز برای این بازی بسازند تا بتوانند از امکانات موجود در این بازی استفاده کنند.

متاسفانه خیلی از کاربران بعد از ثبت‌نام نتوانسته‌اند که وارد بازی شوند زیرا فقط کاربران دعوت‌شده فعلا اجازه دارند از این بازی استفاده کنند.

دراین‌بین ، کاربران می‌توانند بامطالعه نکات و ترفندهای این بازی توانایی خود را برای این بازی ارتقا دهند.

این بازی برای سیستم‌های PC ، کنسول‌ها و دستگاه‌های iOS قابل‌استفاده است.

خلاصه داستان بازی Fortnite

یک روز ۹۸درصد از جمعیت زمین در یک آن ناپدید شدند و بقیه درصد هم آسمان را با ابرهای غلیظ دیدند که طوفان‌های نامرتب و پر هرج‌ومرج به وجود می‌آید و موجودات انسان شکل ولی شبیه به زامبی به زندگان حمله می‌کردند.
بازماندگان یاد گرفتند که سپر زد طوفان بسازند که کمی آن را روی زمین گذاشته و کمی از ابرها را کنار زده و از آمدن زامبی‌ها جلوگیری می‌کند و این را برای ساختن خانه و مقر فرماندهی و غیره دور دنیا استفاده کردند.
بازیکن فرمانده یکی از این خانه‌های و مقر فرماندهی است که از محوطه سپر زد طوفان بیرون می‌رود تا آذوقه بازمانده و یاران گمشده خود را پیدا کنند که با کمک آنها سپر زد طوفان را بزرگ‌تر کرده و به دنبال راهی می‌گردند که زمین را به‌روز اول و حالت طبیعی برگرداندند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها