به‌زودی از نسخه اندروید پای برای تلفن‌های همراه HTC رونمایی خواهد شد

0
439

کالاسودا_اگر اشتباه نگوییم یک‌هفته‌ای از رونمایی گوگل از اندروید پای می‌گذرد و این شرکت اعلام کرده بود که به‌زودی این به‌روزرسانی برای تلفن‌های همراه Pixel قابل‌استفاده خواهد بود.

  • HTC اعلام کرده است که به‌زودی از نسخه اندروید پای برای تلفن‌های همراه U12 پلاس  و سری U11 رونمایی خواهد کرد.
  • متاسفانه این کمپانی زمان دقیقی برای عرضه این نسخه اعلام نکرده است.

درحالی‌که خیلی از ما منتظر رونمایی از این اندروید برای شرکت‌های مختلف بودیم ، شرکت HTC اعلام کرد که برای یک سری از تلفن‌های همراه خود از نسخه اندروید پای استفاده خواهد کرد و این گوشی‌ها با اندروید پای به بازار عرضه خواهند شد.

توییتی که از سوی شرکت HTC منتشر شد این موضوع را نشان می‌داد که این شرکت برای تلفن‌های همراه U12+ ، U11+ ، U11 و U11 life از اندروید پای استفاده خواهد کرد.

این خبر دقیقا بعد از برنامه‌های سونی در راستای استفاده از اندروید پای برای سری XZ منتشر شد که می‌تواند رقابتی جذاب را بین این دو شرکت به وجود آورد.البته سونی اعلام کرده است که اندروید پای مربوط به گوشی‌های خود را اوایل ماه سپتامبر (شهریور) یا اواخر نوامبر (آبان) منتشر خواهد کرد.

البته اینکه سونی از اندروید جدید برای تلفن‌های همراه خود رونمایی کند خبر جدیدی نیست زیرا این شرکت بخشی از برنامه اندروید پای بتا بود.

اینکه HTC خبر استفاده از اندروید پای را برای تلفن‌های همراه خود اعلام کند خبر خوبی است اما اینکه زمانی برای این موضوع تعیین نکرده است کمی مایوس کننده است.

تا امروز خیلی از شرکت‌ها مانند OnePlus ، Vivo ، Oppo ، Huawei و خیلی از شرکت‌های دیگر از اندروید پای برای تلفن‌های همراه خود رونمایی کرده‌اند.اینکه HTC هم به این برنامه اضافه شود خیلی عجیب‌وغریب نیست.

توضیحاتی در مورد شرکت HTC

شرکت اچ‌تی‌سی سال ۱۹۹۷ در تایوان تأسیس شد و هم‌اکنون با بیش از دوازده هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند فعالیت می‌کند. گوشی‌هایی که این شرکت تولید می‌کند دارای سیستم‌عامل اندروید، ویندوز موبایل، ویندوز فون و برو موبایل (Brew Mobile) هستند.

اچ‌تی‌سی در ابتدا تنها طراح و تولیدکننده ی  اصلی محصولات محسوب می‌شد و محصولات خود را تحت‌نام اپراتورهایی مثل تی-موبایل عرضه می‌کرد. کمپانی تمام تمرکز خود را در عرضه محصولات قراردادی با اپراتورهای تلفن همراه قرار داده بود. امروزه اچ‌تی‌سی محصولات خود را تحت برند خود یعنی اچ‌تی‌سی عرضه می‌کند.اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان ۹۸اُمین برند برتر در بهترین برندهای اینتربرند شناخته شد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها