بالاخره باگ اخیر برنامه FaceTime برطرف شد!

0
303
برنامه FaceTime
An Apple employee demonstrates the Animoji feature on the new iPhone X at the Apple Store Union Square on November 3, 2017, in San Francisco, California. Apple's flagship iPhone X hits stores around the world as the company predicts bumper sales despite the handset's eye-watering price tag, and celebrates a surge in profits. / AFP PHOTO / Elijah Nouvelage (Photo credit should read ELIJAH NOUVELAGE/AFP/Getty Images)

به تازگی خبری جالب توجه در مورد شرکت اپل و برنامه FaceTime منتشر شده که نشان می دهد بالاخره این شرکت باگ اخیر برنامه را با عرضه به روزرسانی برای سیستم عامل iOS برطرف کرده است.

رونمایی از به روزرسانی جدید سیستم عامل iOS

بر اساس گزارش های منتشر از سوی شرکت اپل و صفحه پشتیبانی این شرکت به نظر می رسد که به تازگی از به روزرسانی iOS 12.1.4 رونمایی کرده است. این به روزرسانی مشخصا برای درست شدن باگ ای است که در برنامه FaceTime چند وقتی است دیده شده و همین موضوع باعث شده بود تا سیستم چت و تماس گروهی برنامه FaceTime به صورت کلی غیرفعال شود.

باگ اخیر برنامه FaceTime

این مشکل اولین بار توسط یک نوجوان به نام گرانت تامپسون کشف شد و بعد هم مادر او تصمیم داشت تا این مساله را به گوش مسئولان شرکت اپل برساند. این باگ به کاربران اجازه می داد تا زمانی که فرد مورد نظر خود زنگ می زدند بدون اینکه آن فرد به تماس پاسخ دهد ، تمام دیالوگ ها و اتفاق های رخ داده را بشنود. زمانی که مسئولان شرکت اپل این موضوع را فهمیدند سریعا سیستم تماس گروهی برنامه FaceTime را به طور کامل غیرفعال کردند.

اظهارات شرکت اپل در این زمینه

اپل اعلام کرده بود که هفته آینده این باگ را برطرف می کند ولی پس از مدتی خیلی سریع اعلام کرد که این مشکل در اسرع هم حل خواهد شد و حالا به نظر می رسد که با ارائه این به روزرسانی مشکل موردنظر حل شده است. به کاربران نیز پیشنهاد شده تا هرچه سریع تر این به روزرسانی را دانلود و نصب کنند تا این باگ به طور کامل از سیستم کاربر حذف شود. البته به این موضوع هم باید اشاره کنیم که شرکت اپل هفته گذشته به خاطر این باگ عذرخواهی کرده است.برنامه FaceTime

توضیحاتی در مورد این باگ اخیر FaceTime

اوایل هفته گذشته بود که اعلام شد زمانی که کاربران از طریق برنامه FaceTime با یکدیگر تماس می گیرند قبل از پاسخ فرد مقابل می توانند صدای محیط را به خوبی بشنوند و این موضوع یک باگ عجیب و غریب برای این برنامه به حساب می آید.

اگر بخواهیم به روش دیگر این موضوع را به شما توضیح دهیم باید بگوییم که کاربری با استفاده از برنامه FaceTime با کاربر دیگر ارتباط برقرار می کند می تواند مکالماتی را شنود کند که اصلا نباید شنود کند. در همین راستا شرکت اپل خیلی سریع بخش تماس گروهی این برنامه را غیرفعال کرد و اعلام شد که به زودی در هفته جاری این باگ برطرف خواهد شد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها