بررسی تخصصی گلکسی M30 سامسونگ و قیمت آن

0
3319
بررسی تخصصی گلکسی M30 سامسونگ و قیمت آن

گلکسی M30 سامسونگ با باتری 5000 میلی آمپری و دوربین سه گانه روانه بازار فروش خواهد شد. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 300 دلار روانه بازار فروش می شود.

بر اساس اخبار منتشر شده، گوشی هوشمند گلکسی M30 سامسونگ شباهت های بسیاری با گلکسی M20 دارد و در برخی از ویژگی های پیشرفت هایی ایجاد شده که به نظر جالب توجه خواهد بود.

بررسی لنز های موبایل گوشی هوشمند M30 سامسونگ

بر اساس اخبار منتشر شده، گوشی هوشمند M30 سامسونگ با سه لنز دوربین روانه بازار فروش می شود. سامسونگ در مورد لنزهای این گوشی هوشمند اخباری منتشر نکرده است اما به نظر می رسد این گوشی موبایل با لنزهای 13، 5 و 5 مگاپیکسلی روانه بازار فروش شود. بر اساس اخبار منتشر شده، دوربین سلفی این گوشی موبایل نیز 16 مگاپیکسلی خواهد بود. حال باید دید سامسونگ دوربین گوشی هوشمند گلکسی M30 را با چه کیفیتی روانه بازار فروش می کند تا به رقابت با برندهای چینی بپردازد.

بررسی لنز های موبایل گوشی هوشمند M30 سامسونگ

باتری قدرتمند گوشی هوشمند گلکسی M30 سامسونگ

یکی دیگر از ویژگی های خاص این گوشی هوشمند را باید باتری 5000 میلی آمپری این گوشی هوشمند دانست. سامسونگ قصد دارد گوشی های سری M خود را با برترین باتری روانه بازار فروش کند، از این رو تمام تلاش خود را برای داشتن برترین باتری انجام می دهد. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که پردازنده نیز در کنار ظرفیت باتری اهمیت بسیار بالایی در داشتن یک باتری خوب دارد.

باتری قدرتمند گوشی هوشمند گلکسی M30 سامسونگ

بررسی صفحه نمایش گوشی هوشمند M30

گلکسی M30 سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی است و آن را باید یکی از بزرگ ترین میان رده های موجود در بازار جهانی در نظر گرفت. این گوشی هوشمند وزن بسیار مناسبی نیز دارد و 175 گرم برای یک میان رده 6.4 اینچی شرایط بسیار خوبی دارد.

سامسونگ برای گوشی هوشمند گلکسی M30 خود، برخلاف مدل های دیگر میان رده از پنل آمولد استفاده می کند. این موضوع را باید مهم ترین تفاوت میان گوشی هوشمند گلکسی M30 سامسونگ و نسخه های ارزان تر این گوشی هوشمند در نظر گرفت.

با توجه به رویه همیشگی سامسونگ برای گوشی های میان رده خود، انتظار می رود گوشی های هوشمند این برند در نسخه های متنوعی روانه بازار فروش شوند اما بر اساس شرایط موجود، به نظر می رسد موبایل گلکسی ام 30 سامسونگ با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم نرم افزاری شش گیگابایتی روانه بازار فروش شود.

نظر شما در مورد میان رده های سامسونگ چیست؟ آیا گوشی های میان رده این برند را به گوشی های هوشمند برندهایی مانند هواوی و شیائومی ترجیح می دهید؟

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های میان رده 2019

بررسی صفحه نمایش گوشی هوشمند M30

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها