بالون های اینترنت در آسمان پورتوریکو

0
548
بالون های اینترنت در آسمان پورتوریکو|کالاسودا

بالون های اینترنت در آسمان پورتوریکو|کالاسوداکالاسودا – سازمان کمیسیون ارتباطات به گوگل اجازه داد که پروژه ارسال بالون اینترنتی به پورتوریکو را برای کمک به مردم بحران زده، در این کشور اجرا کند.

این بالونها علاوه بر هلیوم حاوی اینترنت پرسرعت نسل چهارم هستند که برای در دسترس قرار گرفتن در میان مردم پورتوریکو که گرفتار طوفان ماریا شده اند، به اسمان فرستاده میشوند. گوگل در این مورد با یک شرکت فراهم کننده اینترنت بر روی زمین وارد مذاکره شده است تا میزان شعاع سیگنالها را برای رهایی از این فاجعه کنترل کند. این پروژه به 3 و نیم میلیون نفر از مردم این کشور کمک میکند که با دوستان و بستگان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند و انها را از وضعیت خود مطلع کنند.

زیرساختهای اینترنت این کشور توسط طوفان ماریا نابود شده است و کمتر از 25 درصد از برجهای تلفن همراه این کشور سرپا شده است و نیروی برق تنها به 10 درصد از این کشور برگشته است.  در این پروژه که loon نامگذاری شده است، قرار است گوگل به همراه یک شریک تلکامی دیگر شبکه ای از بالون ها را تا ارتفاع 65000 فوتی میفرستند و از انجا به گوشی های تلفن همراه مردم سیگنال اینترنت فرستاده خواهد شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها