با این زنگ ویدئویی مطمئن شوید چه کسی پشت درب است

0
1717

کالاسودا – هنگامی که اولین زنگ های هوشمند دنیا در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، ویژگی های متفاوتی از زنگ های کنونی داشت.

اکنون با وجود آنکه آمازون اکو در دسترس قرار گرفته است، الکسا به بسیاری از خانه ها راه یافته است و بسیاری از امور منزل با فرمان دادن به این اسپیکر صوتی انجام می شود. امنیت شخصی خانه همیشه یکی از موارد مهم خانواده ها خصوصاً برای آنهایی است که تنها هستند یا کودکی در منزل دارند. در آن زمان چیزی به نام زنگهای ویدئویی نیز وجود نداشت، اما اکنون تقریبا هر خانه ای می تواند یکی از زنگ های ویدئویی پشت درب حیاط یا آپارتمان خود داشته باشد.

بسیاری از شرکتهای از Nest گرفته تا Wisenet تلاشهایی را برای تولید زنگ های ویدئویی به انجام رسانده اند. زنگ اورجینال شرکت Ring نیز با قیمت بیش از ۱۰۰ دلار  امروز رونمایی شد. در حال حاضر این شرکت دارای سه زنگ ویدئویی مختلف دیگر به نام های doorbell 2، Pro و Elite است. این شرکت همچنین دارای چندین دوربین امنیتی در بازار است که از جمله آنها می توان از Spotlight Cam و اخیراً آلارم سیستمی رینگ که یک سیستم امنیتی نظارت بر خانه است، نام برد.

این سیستم از نیکل، برنز و برنج جلاء داده شده ساخته شده است و از نظر سایز با هر دیوار و اندازه ای ست می شود. نیمی از لنز این دوربین از فضای قاب بیرون آمده است، اما اکثر کسانی که با دستگاه ارتباط برقرار می کنند متوجه آن نمی شوند.

این بسته دارای درب اتوماتیک، صفحه نصب کننده‌ کابل شارژ USB دو شاخ، سخت افزار مورد نیاز برای نصب و راه اندازی ان با کمک مصالح مختلف، یک دریل و پیچ گوشتی و … برای نصب و راه اندازی مجموعه و دفترچه راهنمای نصب است.

راه اندازی این مجموعه ساده است، اپلیکیشن Ring و دستور العمل هایی که از ابتدا تا انتهای نصب با راهنمایی های ساده و بی نظیر می توانند کاربر را به درستی در نصب این زنگ ویدئویی کمک کنند. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن ( برای IOS و اندروید( صرفا به ایجاد یک حساب Ring و پیروی از مراحل ارائه شده بر روی گوشی محدود می شود.

هنگامی که فردی زنگ درب را می فشارد، چهره رو از طریق نوتیفیکیشن بر روی گوشی کاربر ظاهر می شود و می‌تواند مطلع شود که چه کسی پشت درب است. این یک برنامه نوآورانه برای اطلاع از این است که چه افرادی پشت درب منزل شما می آیند و تنها با یک گزینه از روی گوشی خود میتوانید درب منزل را باز کنید.

اگر هم تمایل به باز کردن درب نداشته باشید، می‌توانید تماسی که جانب زنگ ویدئویی روی گوشی شما می افتد را رد کنید، بدون اینکه هیچ نشانه ای از اینکه در منزل هستید برای فرد پشت در ارسال شود. با این برنامه حتی میتوان درب های چندگانه را نیز مدیریت کرد که آن نیاز به اشتراک اضافی دارد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید