با این نقشه آنلاین، آمار به‌روز کروناویروس در جهان را دریافت کنید

0
200

یک فارغ التحصیل BCIT یک نقشه تعاملی و آنلاین از کروناویروس را ایجاد کرده که از سایر منابع خبری متفاوت است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، با گسترش شیوع کروناویروس یا همان covid-19 در چند هفته اخیر، وب سایت‌های زیادی، خبرهایی را در مورد این ویروس منتشر می‌کنند. رویدادهای مهم لغو شده و مردم به فروشگاه‌های مواد غذایی هجوم آورده‌اند و هر روز تعداد مبتلایان و مرگ و میر افزایش می‌یابد.

اما هیچ کس به به‌روزترین و دقیق‌ترین اطلاعات راجع به این موضوع دسترسی ندارد؛ زیرا اخبار با تأخیر منتشر می‌شوند.

اینجاست که کورتیس کیم فارغ التحصیل انستیتوی فناوری بریتانیا  تصمیم گرفته است یک وب سایت و نقشه آنلاین برای اطلاع رسانی سریع راه اندازی کند.

با شیوع کروناویروس، هر رسانه‌، ژورنال‌های آنلاین و گزارشگرهای خبری در سراسر جهان شروع به پخش اخبار کرده‌اند؛ در این راستا افرادی زیادی در این وب سایت‌ها، به دنبال اطلاعات و آمار به روز هستند؛ اما این داده‌ها به سرعت به روز نمی‌شوند. به همین دلیل نقشه آنلاین تعاملی کیم می تواند بسیار مفید باشد.

ردیاب آنلاین COVID-19

کیم توانسته یک نقشه تعاملی و آنلاین از کروناویروس را بر اساس داده‌های زیاد و منابع تأیید شده ایجاد کند که چند روز پیش راه اندازی شد.

در این سایت می‌توانید تعداد موارد مثبت کروناویروس، مرگ و میر کلی، تعداد بهبودی و درصد مرگ و میر را به صورت روزانه و توسط اطلاعات تأیید شده و به‌روز دولت فدرال کانادا، سازمان بهداشت جهانی و دانشگاه جان هاپکینز مشاهده کنید.

وب سایت تا کنون صدها بازدید کننده داشته و مورد استقبال قرار گرفته است. در این راستا این وب سایت تأییدیه سازمان‌های مهمی را دریافت کرده است.

در این نقشه می‌توانید کشورهای درگیر را مشاهده کنید. که در صدر آنها چین، کره، ایتالیا و ایران قرار دارد.

کورتیس کیم در اصل از کره جنوبی آمده است، کشوری که اکنون در صدر لیست کروناویروس و در رتبه‌ی سوم قرار دارد. کیم می‌گوید اکنون وضعیت کره جنوبی در مقایسه با سایر کشورها بسیار جدی است. او امیدوار است که اطلاعاتی به‌روزی را اشتراک بگذارد تا به مردم کمک کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها