با این وسایل هوشمند امنیت خانه‌ را بیشتر کنید

0
804
با این وسایل هوشمند امنیت خانه‌ را بیشتر کنید

امروزه امنیت خانه‌ به یک مسئله مهم و حیاتی تبدیل‌شده است. درکنار سیستم‌های مانیتورینگ خانه، وسایل هوشمند دیگری مانند دوربین‌ها، قفل‌های هوشمند، زنگ درب‌های ویدئویی و … نیز وجود دارند که امنیت خانه‌ را ارتقا می‌دهند. دراین‌بین نام شرکت‌های بزرگی مانند آمازون و گوگل می‌درخشد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سایت سی‌نت، شما می‌توانید در این مطلب با انواع وسایل امنیتی خانه مانند وسایلDIY مخفف (Do it yourself)، سیستم‌های حرفه‌ای نصب‌شده و وسایل مستقل امنیتی مانند زنگ درب ویدیویی آشنا شده و از آن‌ها برای افزایش امنیت خانه‌تان استفاده کنید.

وسایل هوشمند برای امنیت خانه‌

بهترین سیستمهای امنیتی DIY سال 2019

شما می‌توانید برخی از این سیستم‌های امنیتی را خودتان نصب کنید. درواقع به‌جای خرید سیستم‌های امنیتی گران‌قیمت با هزینه نصب زیاد، از سیستم‌های DIY استفاده کرده و هزینه برای نصب آن نپردازید. این سیستم‌ها امروزه به‌صورت حرفه‌ای‌تری ارائه می‌شوند و علاوه بر هزینه نصب، هزینه‌های دیگری مانند خدمات ماهانه نیز شامل حال آن‌ها نمی‌شود.

سیمپلی سِیف SimpliSafe

مجموعه SimpliSafe به‌راحتی نصب و استفاده می‌شود. این مجموعه شامل دوربین‌های امنیتی و باتری‌های قوی است شما می‌توانید از آن به‌صورت پیشرفته و با امکاناتی مانند کنترل از طریق گوشی همراه و پشتیبانی صوتی با الکسا و دستیار صوتی گوگل استفاده نمایید. با خرید آن می‌توانید از تجهیزاتی مانند حسگر حرکت، صفحه‌کلید و حسگر بازبسته شدن درب استفاده کنید.

ادوب (Abode)

بعد از SimpliSafe، دستگاه Abode انتخاب بهتری است. این دستگاه باقابلیت‌هایی مانند پشتیبانی صوتی از الکسا، دستیار صوتی گوگل، IFTTT و Nest ارائه می‌شود.

نست (Nest)

تجهیزات Nest که به گوگل تعلق دارد؛ یکی دیگر از گزینه‌های شما در بین سیستم‌های امنیتی DIY بوده؛ که با تجهیزات هوشمند گوگل سازگار است.

رینگ آلارم (Ring Alarm)

Ring Alarm یک شرکت تابع آمازون است که به‌راحتی نصب‌شده و با دستیار صوتی الکسا نیز سازگار است.

بهترین سیستمهای امنیتی حرفه‌ای سال 2019

این وسایل پایه‌های امنیتی اصلی خانه‌ها هستند. این تجهیزات امکاناتی مانند قفل درب، دوربین، صفحه‌نمایش و ترموستات و صفحه‌نمایش‌های لمسی، کنترل وسایل هوشمند، کاهش الارم های دروغین و … را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که هم هزینه بیشتری نیاز دارند و هم امنیت زیادتری را ارائه می‌دهد. اغلب آن‌ها از کنترل صوتی و الکسا و دستیار Google نیز پشتیبانی می‌کنند.

کومکاست ایکسفینیتی (Comcast Xfinity Home)

این سیستم به‌راحتی می‌تواند با سایر تجهیزات امنیتی خانه شما مانند ترموستات‌ها و سنسورهای دیگر سازگار شده و همگام سازی شود. شما برای استفاده از این تجهیزات باید به‌صورت خدمات دوساله با شرکت قرارداد ببندید و از اینترنت پرسرعت نیز استفاده کنید.

 ویوینت (Vivint Smart Home)

Vivint یک سیستم امنیتی خوب اما گران است. شما با خرید آن می‌توانید از کنترل پنل لمسی در کنار سنسور حرکت و سنسور باز و بسته شدن درب ورودی استفاده نمایید؛ البته در صورت تمایل به پرداخت هزینه‌های بیشتر سایر موارد به آن اضافه خواهد شد.

 دیجیتال لایف ای تی اند تی (AT&T Digital Life)

شما با استفاده از تجهیزات امنیتی Digital Life شرکت AT&T قادر هستید با استفاده از دستیار صوتی دستگاه‌های هوشمند خانه را کنترل کرده، هشدارهای امنیتی دریافت کنید و یا چراغ‌های هوشمند خانه را خاموش و روشن کنید.

بهترین زنگ درب ویدئویی هوشمند سال 2019

زنگ درب هوشمند نست هلو (Nest Hello)

در زمینه تولید و طراحی زنگ درب پیشرفته و هوشمند، نام شرکت Nest همیشه بر سر زبان‌ها است. این دستگاه می‌تواند قابلیت‌های مانند تشخیص چهره و.. را در اختیار شما قرار دهد. همچنین به‌منظور ارتقاء قابلیت‌هایی مانند دسترسی به ویدیوهای ذخیره شده می‌توانید از سرویس اشتراک ابری Nest استفاده کنید.

 اوت ویو (August View)

قفل هوشمند آگوست ویو که باطراحی مستطیلی خود ارتقا یافته است؛ از طریق بلوتوث به گوشی کاربر وصل شده و به‌راحتی نصب می‌شود. بر روی آن یک باتری قابل شارژ قرار دارد.

 رینگ ویدیو دوربل 2 (Ring Video Doorbell 2)

این زنگ درب ویدیویی دارای باتری لیتیوم یونی قابل جداسازی است ک نصب آن را آسان‌تر کرده و فرایند شارژ آن را بسیار ساده‌تر می‌کند. علاوه بر این با الکسا آمازون نیز سازگار است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها