با بهترین گجت‌های 2019 از نگاه انگجت آشنا شوید

0
435

با به پایان رسیدن سال 2019 تیم تحقیقاتی انگجت تصمیم گرفته‌اند تا شمارا با بهترین گجت های ارائه شده در سال 2019 آشنا کنند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، در سال 2019 علاوه بر برندهای جدید، شرکت‌های آی تی قدیمی نیز محصولات خوبی را وارد بازار کرده‌اند. درزمینهٔ پردازنده و رایانه‌های شخصی، هدفون‌های بی‌سیم و گوشی‌های تاشو پیشرفت‌های چشمگیری رخ داده و شرکت‌های مانند اپل سخت افزارهای ارتقا یافته‌ای را ارائه کرده‌اند.

بهترین گجت های سال 2019

هدفون بی سیم WF-1000XM3 سونی

هدفون‌های بی سیم سالهاست که محبوبیت زیادی دارند. در سال 2018 هدفون‌های جبراً در صدر بودند؛ که هم قیمت خوبی داشتند و هم کیفیت بالای ارائه می‌دادند؛ اما در سال 2019 سونی با هدفون‌های بی سیم WF-1000XM3 توانست مقام اول را از جبرا بگیرد. WF-1000XM3 با ارائه عمر باتری عالی، صدای باکیفیت و لغو نویز اطراف از هر لحاظ عالی است.

مک بوک پرو 16 اینچی

مک بوک پرو اپل با صفحه نمایش 16 اینچی، حاشیه‌های باریک و عملکرد ارتقا یافته در سال 219 وارد بازار شد. این لپ‌تاپ با پردازنده 8 هسته‌ای به روز شده اینتل، رم 64 گیگابایتی و سیستم خنک کننده جدید و گرافیک AMD به یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های سال 2019 تبدیل شده است.

کنسول بازی Nintendo Switch Lite

نینتندو سوئیچ لایت  نسخه کوچک و زیبای کنسول نینتندو است که وزن کمتری دارد و عمر باتری آن نیز به میزان قابل توجهی بهبود یافته است و ۳ تا ۵ ساعت دوام دارد. نمایشگر به کاررفته در این کنسول بازی ۵.۵ اینچی است و باکیفیت ۱۳۶۶ * ۷۶۸ پیکسل  ارائه شده است.

هدست واقعیت مجازی اکیولس کوئست Oculus Quest

هدست واقعیت مجازی اکیولس کوئست به عنوان یک دستگاه مستقل، یک تجربه واقعیت مجازی همه جانبه ای را ارائه می‌دهد. هیچ سنسور جداگانه‌ای برای تنظیم وجود ندارد و هر آنچه شما نیاز دارید درون هدست و دو کنترل کننده حرکت آن است. این هدست از صفحه نمایش‌های OLED و بلندگوهای داخلی شگفت آوری بهره می‌برد. این هدست واقعیت مجازی با بیش از ۵۰ عنوان بازی مختلف ارائه شده و با ویژگی Oculus Link (که در حال حاضر در نسخه بتا آن قرار دارد)، تجربیات سطح بالایی از VR را در هنگام اتصال به یک کامپیوتر توانمند در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

لپ‌تاپ‌های بزرگ‌تر، سبک‌تر و قابل‌حمل

لپ‌تاپ‌های ارائه شده در سال 2019 به مراتب قدرتمندتر، سبک‌تر و نازک‌تر بوده و عمر باتری بالایی دارند. به طور مثال کمپانی دل از یک لپ تاپ دوکاره 13 اینچی XPS جدید رونمایی کرد که هم به‌صورت تبلت و هم به‌صورت لپ‌تاپ قابل‌استفاده و از طراحی و ویژگی‌های کاربردی برخوردار است. علاوه بر این در سال 2019 شاهد ارائه لپ‌تاپ الجی LG Gram 17 و همچنین لپ‌تاپ 15 اینچی Surface 3 بودیم.

آیفون 11 پرو

ارائه یک گوشی برتر در سال 2019 و در میان این همه رقیب کار سختی است، در این میان اپل سه گوشی آیفون جدید خود را در سال 2019 راه‌اندازی کرد که در میان آنها آیفون 11 پرو بهترین و گران‌ترین بود. این گوشی صفحه نمایش روشنی دارد و دوربین‌های آن عملکرد بهتر و سریع‌تری را ارائه می‌دهند. آیفون 11 پرو دارای شارژر پر سرعت USB-C (و کابل USB-C به لایتنینگ) است.

Sonos and IKEA  Symfonisk Table Lamp

شرکت IKEA و Sonos با مشارکت هم محصول جدیدی را تولید کرده‌اند. این دو شرکت خط جدید بلندگوهای مجهز منبع نور با نام SYMFONISK را به راه انداخته و محصولات خود را در دو نوع ارائه کرده‌اند. لامپ IKEA SYMFONISK هم به عنوان منبع نور و هم یک اسپیکر Sonos کار می‌کند.

کنترلر 8BitDo SN30 Pro+

نینتندو سوئیچ یک سیستم خارق‌العاده است، با بازی‌های عالی و قابلیت حمل بی نظیر یکی از کنسول‌های بازی خوب به‌حساب می‌آید. اما تنظیم استاندارد کنترلر آن خوب به نظر نمی‌رسد. کنترلر 8BitDo SN30 Pro+یک جایگزین عالی است و شما در استفاده طولانی مدت از آن خسته نمی‌شوید.

سرویس استریم Mixer

در ابتدا پیش‌بینی می‌شد که سرویس استریم میکسر رقیبی برای Twitch مایکروسافت باشد؛ اما امروز میکسر 30 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و با جذب استریمر  محبوب تایلر نینجا بلوینز آر توئیچ توانسته رشد کند. در سال 2019، میکسر گام‌های زیادی در جهت موفقیت خود برداشت و پایه و اساس رشد سرویس استریم در سال 2020 را به وجود آورده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها