بازی‌های محبوب 2019 از نگاه انگجت

0
365

پایان سال 2019 نزدیک است و زمان آن رسیده که با بازی‌های محبوب سال 2019 آشنا شوید.

به گزارش کلاسودا و به نقل از انگجت، سال 2019 تمام شده و زمان آن رسیده که با بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های 2019 آشنا شوبد. این بازی‌ها در سال گذشته تجربیات دلنشینی برای ما رقم زدند.

بازی‌های محبوب 2019

بازی Outer Wilds

Outer Wilds تنها یک  بازی با داستان خطی نیست. شما می‌توانید کهکشان خود را آزادانه کشف کنید و به اعماق بازی سفر کرده و تا پایان همراه آن باشید. این بازی در سبک اکشن و ماجراجویی و در سال 2019 توسط استودیو Mobius Digital  ساخته شده است.

بازی Gris

Gris در پایان سال 2018 منتشر شده اما چون در بررسی سال گذشته قرار نگرفت، آن را در بازی‌های سال 2019 قرار می‌دهیم. بازی Gris در سبک بازی‌های اکشن و سکویی است که شما در آن به جای شخصیتی داستانی دختری به نام گریس قرار می‌گیرید که باید بر تمام ترس‌ها و مشکلات خود غلبه کنید و با دستیابی به قدرت‌های بیشتر، گریس می‌تواند مسیرهای جدیدی را کشف کرده و از طریق بازی پیشرفت کند.

بازی star Wars Jedi: Fallen Order

بازی‌های ویدئویی Star Wars چندین دهه است که در قلب گیمر ها جایگاه ویژه‌ای دارند. این بازی در سبک اکشن و ماجراجویی است.

بازی Sayonara Wild Hearts

بازی Sayonara Wild Hearts یک بازی جذاب است که تأثیر موسیقی در آن بسیار زیاد بوده و توسعه دهندگان سعی کرده‌اند با موسیقی بازی، با احساسات گیمر ها بازی کنند. استودیو بازی Simogo  این بازی را در ژانر بازی‌های عاشقانه ارائه کرده است.

بازی Tetris 99

این بازی در سبک بتل رویال ساخته شده و در آن 99 بازیکن در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا نهایت یک نفر پیروز شود.

بازی Judgment

این بازی داستان یک وکیل را روایت می‌کند که به تازگی مشهور شده و همه به دنبال آن هستند. اما بعد از مدتی مشخص می‌شود که قضاوت او در پرونده قبلی اشتباه بوده، و بعد از سه سال به علت این اتفاق قضاوت را کنار گذاشته و در نقش یک کارگاه خصوصی بازی می‌کند که به مرور درگیر اتفاقات جدیدی در شهر می‌شود.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice

این بازی در سبک ماجراجویی و اکشن و توسط توسعه دهنده FromSoftware ارائه شده است. در این بازی شما در نقش جنگ جویی زخمی، گرگ یک دست هستید که به فکر نجات ارباب خود است.

بازی Untitled Goose Game

این بازی توسط استودیوی House House ساخته شده و شما در آن باید نقش یک مرغابی را داشته باشید و از هر فرصتی برای آزار و اذیت دیگران استفاده کنید.

بازی Astral Chain

این بازی توسط استودیو پلاتینیوم گیمز و برای نینتندو سوئیچ ساخته شده است. داستان بازی در سال 2078 را نشان می‌دهد که زمین در حال نابودی است و انسان‌ها در جزیره‌ای زندگی می‌کنند تا نجات پیدا کنند. اما دشمنی به این جزیزه حمله کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها