با تکنیک Invi Bracelet به سبک راسو ها دشمنان را فراری دهید

0
525
با تکنیک Invi Bracelet به سبک راسو ها دشمنان را فراری دهید|کالاسودا

با تکنیک Invi Bracelet به سبک راسو ها دشمنان را فراری دهید|کالاسوداکالاسودا_دستبند عجیب و غریب invi bracelet  یکی از بامزه ترین محصولاتی بود که در نمایشگاه  CES امسال رونمایی شد . دستبندی که ترکیبی است از خلاقیت و خنده .

مدتی است که توجه به امنیت افراد در فضای جامعه به موضوعی مهم در جهان تبدیل شده ، توصیه به حضور در کلاس های ورزشی و یادگیری یک ورزش دفاع شخصی از یک سو و به کار بستن نرم افزارها و برنامه های مبارزه با مزاحمان از سوی دیگر ، جزو مواردی هستند که اغلب به افراد برای حفظ امنیتشان توصیه می شود.

اکنون  یک شرکت هلندی دستبندی هوشمند تولید کرده که در صورت وقوع مزاحمت خیابانی از سوی افراد ناباب بوی بسیار بدی از خود متصاعد می کند و مزاحمان را فراری می دهد.

بعید به نظر می رسد این خطوط را مطالعه کرده باشید و یاد حیوانی با همین خصلت نیفتاده باشید . بله صحبت بر سر راسو است و اتفاقا تیم سازنده invi bracelet  نیز به طور تلویحی اشاره کرده اند ایده اولیه محصول خود  را مدیون راسو هستند . علاقمندان به خرید این دستبند می توانند به وب سایت این شرکت مراجعه کنند و از سرویس های انلاین دستبند راسویی خود را تحویل بگیرند . هزینه خرید محصول مذکور ۷۰ دلار است

گزارش های منتشر شده از نمایشگاه  CES  نشان می دهند ؛ پوسته بیرونی این دستبند از جنس چرم است و کوچک و بزرگ کردن آن برای تطبیق با ابعاد مچ دست هر فرد ممکن است. بخشی از مچ بند یادشده فلزی است و یک قلاب دومرحله ای کوچک بر روی آن قرار گرفته تا از انتشار ناگهانی و ناخواسته بوی بد جلوگیری شود.در صورت آزاد شدن قلاب محافظ از طریق فشردن دکمه ایمنی در زیر بخش فلزی با دو انگشت، پوشش چرمی زیر بخش فلزی شکاف برداشته و قوطی کوچک نصب شده در آن باز و بوی بد در هوا پخش می شود.