با ساندربار الجی، صدایی فراگیر را تجربه کنید

0
1233
با ساندربار الجی، صدایی فراگیر را تجربه کنید|کالاسودا

با ساندربار الجی، صدایی فراگیر را تجربه کنید|کالاسوداکالاسودا – ساندبارهای الجی علاوه بر داشتن صدای فراگیر، دستگاهی جمع و جور بوده که مناسب هر خانه ای با هر طراحی ای می باشد.

بلندگوهای سینماهای خانگی گاهی آنقدر جاگیر بود که بسیاری از خانواده ها به خاطر اینکه فضایی برای جا دادن قطعات بزرگ و دست و پا گیر آن نداشتند، قید خریدنش را میزدند. الجی اما با طراحی ساندبار جدید خود به نام SJ9 این مشکل را برطرف کرده و با فناوری دالبی اتموس، تجربه ای بی نظیر از صدا و زیبا و ظرافت را در هم امیخته است.

 برای خلق چنین صدای قدرتمند و ویژه ‌ای، SJ9 به جدیدترین فناوری بلندگوهای چندگانه، شامل دو اسپیکر قدرتمند رو به بالا مجهز شده است تا شنوندگان در هر نقطه‌ای بهترین صدا را دریافت کنند.

ساندبار SJ9  ال‌جی چه از طریق وای فای و چه از طریق بلوتوث، از نرم ‌افزارهایی مثل Spotify، Pandora و گوگل پلی پشتیبانی کرده و آهنگهای مورد نظر شما را پخش می‌کند. به ‌علاوه می‌توانید کابل HDMI به آن متصل کرده و فرمت 4K را با آن پخش کنید. این بلندگوی 5.1.2 که قدرتی 500 واتی داشته و 55 اینچ طول دارد، مجهز به یک ساب ووفر اضافه، دو بلندگوی رو به جلو، کانال مرکزی و یک جفت پخش‌کننده زاویه ‌دار فراگیر است.