با ماسک ضد صدای SILENTMODE Powernap آشنا شوید

0
760
با ماسک ضد صدای SILENTMODE Powernap آشنا شوید|کالاسودا

با ماسک ضد صدای SILENTMODE Powernap آشنا شوید|کالاسوداکالاسودا_ماسک خواب و ضد صدای powernap محصولی ویژه برای افرادی است که در هنگام خواب نسبت به صدا و نور حساس هستند .

بسیاری از ما به سبب حضور در شهرهای شلوغ و پر سر و صدا دوست داریم لااقل هنگام خواب،از آرامش ۱۰۰ درصد برخوردار باشیم . صداهای محیطی و نور دو عاملی هستند که گاهی مانع از خواب شبانه ما می شوند .

بر همین اساس است که انواع چشم بندهای هوشمند و محصولات مشابه موجود در بازار برای مبارزه با مشکلات و اختلالات خواب به بازار مصرف کنندگان وارد می شود .

اما انتخاب بین این همه محصول متنوع برای خواب چندان ساده نیست . در میان این محصولات، powernap یک کالای منحصر به فرد محسوب می شود .

شما می توانید در  در هر زمان و هر مکان با ماسک صوتی Powernap، کار کنید .

البته جالب است بدانید این محصول صرفا برای خواب طراحی نشده و حتی افرادی که به بیماری میگرن مبتلا هستند و یا به تمدد اعصاب نیاز دارند می توانند در صورت لزوم از این محصول استفاده کنند.

شما به عنوان کاربر این محصول می توانید تنها از طریق دکمه قطع و وصل صدا ، با تمامی صداهای پیرامون خود خداحافظی کنید.

یکی از نکات جالب در خصوص این محصول ، امکان پخش محتوای آموزشی صوتی در هنگام تمرکز و مدیتیشن است . درواقع با فعال کردن این امکان، می توانید کنترل ریتم تنفس و ارامش خود را به شکلی حرفه ای تر در دست بگیرید .

این برنامه به خصوص در شرایطی که اضطراب و تنش روانی دارید ، کارامد است .

افزون بر این ها ، این برنامه می تواند به شما کمک کند تا ساعت خواب کوتاه خود را با سهولت بیشتری تنظیم کنید . این ویژگی برای افرادی که عادت دارند در ساعات بعداز ظهر چرت بزنند نیز کاربردی است.

علاوه بر این، اگر ترجیح دهید گوش خود را به آهنگ های دلخواهتان بسپارید ، می توانید از طریق ارتباط بلوتوثی با تلفن هوشمند یا هر نوع ابزار پخش موسیقی ارتباط برقرار کرده و به از طریق این گجت موسیقی گوش کنید .

قیمت این گجت ۱۲۹ دلار است .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها