با گوشی هوای خانه را تنظیم کنید!

0
280

کافیه در تابستان خانه را ترک کنید و کولرگازی یا آبی خود را خاموش کنید. برگشت به خانه مساوی است با تحمل گرما برای مدت طولانی تا زمانی که کولر شما بتواند دوباره دمای هوای خانه را به میزان موردنظر شما برساند. مشکلی که به نظر می‌رسد راهی برای حل آن وجود ندارد.

از طرفی بسیاری از کولرهای گازی معمولی وقتی در محیط کوچک آپارتمان روشن می‌شوند بعدازاینکه دمای محیط را به شرایط دلخواه شما رساندند به خاطر ویژگی خنک‌کنندگی یک قسمت از محیط، کاری می‌کنند تا شما بسیار سردتان شود. حتی اگر کولرهای معمولی باد را به جهت‌های مختلف پرتاب کند، بازهم محیط آن محدود بوده شما یا باید از کولر دور شوید و یا اینکه به‌نوعی در جهت وزش باد کولر قرار نگیرید.

این مشکلات هرچند به نظر حل نشدنی می‌آیند ولی شرکت ال‌جی توانسته با فناوری‌های جدید خود در کولرگازی ARTCOOL به‌راحتی از پس آن‌ها برآید. اول اینکه همه اعضای خانواده می‌توانند میزان دما و سرعت فن کولر را بر اساس علایق شخصی خود با گوشی تنظیم کنند و بعد از ذخیره کردن این حالت، می‌توانند از طریق اپلیکیشن سریع تنظیمات خود را اعمال کنند. همچنین از طریق فناوری وای‌فای و اپلیکیشن مخصوص ال‌جی می‌توانید کولرگازی خود در هر زمان و هرجایی کنترل کنید و کارهایی مانند خاموش و روشن کردن، تعیین دما، کنترل دریچه کولر، نظارت بر مصرف انرژی و البته عیب‌یابی هوشمند را به‌راحتی انجام دهید. به این وسیله قبل از اینکه به خانه برسید می‌توانید کولر را روشن کنید و از دست جهنمی که در انتظار شماست راحت شوید.

به‌علاوه از قابلیت‌های بسیار کاربردی این مدل می‌توان به اسکن هوشمند اشاره کرد.

قابلیت اسکن هوشمند به‌صورت خودکار افراد داخل اتاق را تشخیص داده و جریان هوا را بر اساس جمعیت اتاق تنظیم می‌کند. امری که باعث می‌شود انرژی کمتری مصرف‌شده و افراد بیشتر احساس راحتی کنند. همچنین دیگر خبری از پرتاب باد مستقیم و خنک کردن نقطه‌ای نبوده و تمام خانه به‌صورت یکسان خنک خواهند شد.

در این محصول موتور Dual Inverter به‌گونه‌ای طراحی‌شده است تا با توجه به میزان دمای هوای اتاق، قدرت موتور را تنظیم کرده و درنهایت باعث می‌شود هزینه کمتری بابت مصرف انرژی بپردازید. همچنین قدرت این موتور نیز نسبت به نسل قبل افزایش‌یافته است.

این موضوع باعث شده نه‌تنها قدرت خنک‌کنندگی کولر تا ۴۰ درصد افزایش یابد، بلکه هوای سرد به نقاط دورتری پرتاب‌شده و به‌سرعت کل اتاق را فرابگیرد. خود موتور نیز به‌گونه‌ای طراحی‌شده تا از سروصدای اضافی در هنگام کار کردن بکاهد. این طراحی خاص توانسته تا ۴۰ درصد صدای موتور اینورتر دوگانه را کاهش داده و بدون آنکه متوجه روشن بودن آن شوید، به کار خود ادامه دهد.

بیشتر کولرهای گازی نمی‌توانند نقاط دورتر را خنک کنند و در خنک کردن اتاق‌های بزرگ علاوه بر مصرف انرژی بالا دچار مشکل می‌شوند. به همین خاطر فن‌های این دستگاه 25 درصد بزرگ‌تر شده‌اند تا شدت هوای بیشتری ایجاد کنند و با کمک درگاه خروجی بزرگ‌تر نقاط دور و اتاق‌های بزرگ را سریع‌تر و بهتر خنک کنند.

این نکته را هم فراموش نکنید که به خاطر استهلاک کم قطعات موتور و طراحی ویژه ال‌جی، موتور پیشرفته این مدل تا سال‌ها با نهایت کارآمدی و کیفیت همراه شماست و نگرانی شما بابت هزینه‌های تعمیر و تعویض را برطرف می‌کند.

ال‌جی برای اطمینان خاطر مشتریان خود این موتور را تا ۱۰ سال گارانتی کرده است و بابت کارایی آن به شما تضمین می‌دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها