کارت سوخت ها آماده در پست

0
142

یک میلیون و ۱۰۰ هزار کارت سوخت در مراکز پستی آماده تحویل به مالکان خودرو و موتورسیکلت است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، یک میلیون و ۱۰۰ هزار کارت سوخت در مراکز پستی انتظار صاحبان خود را می کشند و مالکان این کارت سوخت ها می توانند امروز و فردا هم از پست کارت خود را دریافت کنند.

ورود به سایت epolic.ir

اگر از وضعیت کارت سوختتان خبر ندارید قبل از مراجعه به مراکز پستی با مراجعه به سایت epolic.ir و وارد کردن شماره پلاک خودرو، بارکد پستی کارت سوخت خود را دریافت کنید.

سپس با درج بارکد در لینک سایت post.ir، کد رهگیری مرسوله پستی را دریافت و با همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر مالک خودرو و مدارک شناسایی وسیله نقلیه، به اداره پست مراجعه کنید.تفاوت بنزین سوپر و معمولی در چیست ؟

فعالیت پست در روزهای تعطیل

اگر کارت سوختتان در مرحله صدور در پست است بدانید که دفاتر پستی تهران در روزهای پنجشنبه و جمعه ( ۲۵ و ۲۶ مرداد ) برای توزیع و تحویل کارت سوخت فعال هستند.

شهروندان تهرانی می‌توانند روز پنجشنبه – ۲۴ مرداد از ساعت ۸ تا ۱۸ در تمامی واحدهای معطله کارت سوخت خود را تحویل بگیرند.
همچنین دفاتر پستی رسالت واقع در میدان رسالت، خیابان نیروی دریایی، شهرک قدس (خیابان ایوانک جنب وزارت بهداشت)، شهرری (میدان معلم، خیابان ۲۴ متری) و نبرد (خیابان نبرد جنوبی، بلوار شهید ده حقی، خیابان کوثر جنب دادگاه خانواده) در روز جمعه از ساعت ۸ تا ۱۴ آماده خدمت رسانی به متقاضیان کارت سوخت است.

گفتنی است، از صبح روز سه شنبه ۲۲ مرداد ماه جاری، تمام خودروهای بنزینی باید برای دریافت سوخت، از کارت سوخت خودرو خود استفاده کنند اما اگر کارت سوخت شخصی هنوز دریافت نشده افراد تا دریافت کارتشان می توانند با کارت سوخت جایگاه ها به سوختگیری برای وسیله نقلیه خود بپردازند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها