معرفی 5 بازی جدید Google Stadia

0
150

گوگل از 5 بازی جدید برای سرویس Stadia رونمایی کرد.

به گزارش کالاسودا و نقل از انگجت، گوگل از گروه بعدی از بازی‌های جدید سروس Stadia رونمایی کرد. در میان این بازی‌ها نام‌های آشنایی هم همچون Serious Sam و Panzer Dragon را مشاهده کرد.

بازی Panzer Dragon: Remake یک نسخه‌ی باز سازی شده از بازی اصلی رو پلتفرم سگا ساترن است. این نسخه گرافیک و کنترل‌های بهتری دارد. با وجود اینکه این نسخه اولین بار روی Stadia عرضه خواهد شد، در ادامه‌ی سال شاهد عرضه‌ی آن روی Switch و سایت GOG هم خواهیم بود.

مجموعه‌ی Serious Sam Collection هم شاهد عناوین Serious Sam HD: The First Encounter، Serious Sam HD: The Second Encounter و Serious Sam 3: BFE و تمام محتوای اضافه‌ی آنها می‌شود. این بازی‌ها شامل یک بخش چند نفره‌ی آنلاین هم می‌شوند که تا 16 بازیکن همزمان را ساپورت می‌کند.

عنوان دیگر، بازی Lost Worlds: Beyond the Page است. این عنوان، یک بازی 2 بعدی پلتفرمر ماجرایی است که در داخل دفترچه خاطرات یک دختر بچه جریان دارد. این بازی در فصل بهار ابتدا روی Stadia و سپس روی پلتفرم‌های Steam، PS4، Xbox One و Switch عرضه می‌شود.

عنوان دیگر این لیست، یک بازی ساخت و ساز 3 بعدی با نام Stacks on Stacks است. یک بازی آرکید چند نفره‌ی دیگر هم در لیست به چشم می‌خورد که Spitlings نام داشته و بسیار جالب به نظر می‌رسد.

سرویس Stadia تا به امروز هیچ عنوان انحصاری نداشته است و بسیاری از بازی‌های انحصاری این پلتفرم، پس از مدتی روی پلتفرم‌های اصلی هم عرضه شده اند.

به گفته  گوگل، بیش از 120 بازی قرار است امسال روی پلتفرم Stadia عرضه شوند که عناوینی مثل Cyberpunk 2077 و Marvel’ Avengers هم شامل آنها هستند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها