با   zhor tech پیاده روی کنید خسته نشوید

0
355
با   zhor tech پیاده روی کنید خسته نشوید|کالاسودا

با   zhor tech پیاده روی کنید خسته نشوید|کالاسوداکالاسودا_کفی کفش هوشمند  zor tech  نوعی محصول ویژه است که امسال در جریان نمایشگاه  CES  به مخاطبان عرضه شد . گجتی که پایانی است برای دغدغه های افراد علاقه مند به پیاده روی .

اگر اهل پیاده روی باشید می دانید که برخی اوقات راه رفتن های بیش از حد می تواند همراه شود با کمر درد، پا درد و یا حتی گرفتگی عضلات . اما چگونه می توان متوجه شد ،چه حجم از پیاده روی برای ما مناسب تر است ؟

به نظر می رسد کلید موفقیت، استفاده از کفی کفش هوشمند zor tech  باشد. بر اساس توضیحات گروه تولیدی این محصول، این کفی ایمنی برای افرادی طراحی شده که در صنعت یا ورزش هایی فعال هستند ، که ایستادن و پیاده روی بالایی می طلبد . zero tech   مملو از حسگرهای مختلف است و خستگی فرد را می سنجد.

Zhor-Tech-1|کالاسودادرست  ۲ سال پیش نیز  همین شرکت تولیدی ، نوعی کفش ورزشی رونمایی کرد که با فشاردادن یک دکمه در اپلیکیشن موبایل، بندهای آن بسته می شد. اکنون همین شرکت به نام Zhor Tech یک کفی هوشمند ساخته است. این کفی مملو از حسگرهای مختلف است که گام های فرد را می شمارد، میزان خستگی را می سنجد، وضعیت قامت فرد را تحلیل و هرگونه لرزشی را اطراف فرد رصد می کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ، این محصول ، قادر است ؛ جود خطر برای کاربر را ردیابی کند و آن را به کاربر اطلاع دهد .  البته کل این سیستم همراه یک اپلیکیشن موبایل عرضه می شود. علاوه بر آن می توان کل این فناوری را در کف کفش نیز به کار برد اما تولید کننده اکنون فقط قصد دارد گجت خود را به بازار عرضه کند . قیمت تقریبی این محصول ۱۵۰ دلار خواهد بود