بتای بخش چند نفره Mario Kart Tour در دسترس عموم قرار می‌گیرد

0
342

هنوز هم از طرفداران Mario Kart Tour هستید؟ دومین بتای آزمایشی بخش چند نفره‌ی این بازی در اختیار همه قرار خواهد گرفت.

به گزارش کالاسودا و نقل از انگجت، تیم توسعه دهنده‌ی این بازی اعلام کرده اند که این بتای عمومی در راه است و بر خلاف بتای قبلی که نیازمند یک عوضیت در Gold Pass نینتندو بود، این بازی همه‌ی کاربران و بازی کنان قادر به تجربه‌ی این عنوان خواهند بود.

در این بتا، شما بری بار اول با بازیکنان نزدیک لوکیشن خود را رقابت خواهید پرداخت. از این رو لازم است که حتما به اینترنت دسترسی داشته باشید و تنظیمات اطلاعات موقعیت خود را هم فعلا کرده باشید.

نینتندو اعلام کرده است که علاقه دارد نظر کاربرانی را که موفق به تجربه‌ی بتای قبلی نشده بودند را در مورد این یکی بتا جویا شود.

البته نینتندو زمان مشخصی را برای عرضه‌ی این بتا مشخص نکرده است و صرفا به گفتن اینکه زمان عرضه‌ی این بتا در آینده مشخص خواهد شد، بسنده کرده است. گفته می‎شود بخش چند نفره از همان زمان عرضه‌ی بازی، قرار بوده در دسترس قرار بگیرد.

با وجود استقبال بازی کنان از این بازی و گیم پلی و جلوه‌های بصری زیبای آن، خیلی از بازی کنان به سیستم کسب درآمد نینتندو از طریق Gold Pass اعتراض کرده اند. این سرویس درست مثل سرویس Apple Arcade، قیمتی معادل 5 دلار در ماه دارد.

البته به گفته‌ی مدیر عامل نینتندو، شونتارو فوروکاوا در ماه نوامبر سال گذشته، این بازی از نظر مالی بسیار موفق عمل کرده است و شروع بسیار خوبی داشته است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها