معرفی برترین نرم افزار ها برای گوشی های پرچمدار آیفون

0
388

گوشی های پرچمدار آیفون با وجود قیمت بالا همواره فروش خوبی دارند، هرچند که این کمپانی در سال های اخیر با افت فروش همراه بوده اما از دید بسیاری از کارشناسان این موضوع با عرضه گوشی های قیمت مناسب تر برطرف می شود. گوشی های هوشمند آیفون در بخش نرم افزار بسیار قدرتمند هستند و استور رسمی اپل نرم افزار های بسیاری را برای کاربران در نظر گرفته است، در این بخش قصد داریم به معرفی برترین نرم افزار ها برای گوشی های پرچمدار آیفون بپردازیم.

نرم افزار 1 Password

این نرم افزار را می توان به عنوان برترین نرم افزار مدیریت رمز عبور معرفی کرد، این نرم افزار از تمام گوشی های هوشمند این برند پشتیبانی می کند، نرم افزار 1 Password را می توان از امن ترین نرم افزار های مدیریت رمز دانست.

لینک دانلود نرم افزار 1 Password برای گوشی های هوشمند آیفون از استور رسمی اپل

نرم افزار MyFitnessPal

اگر به استفاده از نرم افزار های تناسب اندام علاقه مند هستید، این نرم افزار گزینه بسیار مناسبی خواهد بود، این نرم افزار قابلیت های مناسبی را در مورد تناسب اندام در اختیار کاربران قرار می دهد و می توانید با عکس گرفتن از محصولات و اسکن بارکد آن اطلاعات مهمی را در مورد مواد غذایی خود به دست آورید.

لینک دانلود نرم افزار MyFitnessPal برای گوشی های هوشمند آیفون از استور رسمی اپل

نرم افزار Xbox

در کنار معرفی برترین نرم افزار ها برای گوشی های پرچمدار آیفون این اپلیکیشن قرار دارد که برای کاربران کنسول بازی ایکس باکس وان اهمیت بسیار زیادی دارد، با استفاده از این نرم افزار می توانید به پیام ها و دستاوردهای خود در نرم افزار یاد شده دسترسی پیدا کنید.

لینک دانلود نرم افزار Xbox برای گوشی های هوشمند آیفون از استور رسمی اپل

نرم افزار Overcast

با استفاده از این نرم افزار رایگان می توانید به برخی از ویژگی هایی یک پادکست بسیار حرفه ای دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار قابلیت های بسیار جالبی دارد که می توان پلی لیست های جالبی را در اختیار شما قرار دهد.

لینک دانلود نرم افزار Overcast برای گوشی های هوشمند آیفون از استور رسمی اپل

نرم افزار Halide

اپلیکیشن Halide یکی از برترین نرم افزارهای عکاسی است که برای سیستم عامل محبوب IOS وجود دارد . این اپلیکیشن فوق حرفه ایی توانایی های را برای کاربران ایجاد می کند که بتوانند تصاویر حرفه ایی و مورد علاقه خود را ایجاد کنند . نرم افزار Halide در استور رسمی اپل با حجمی در حدود 26 مگابایت وجود دارد. فوکوس‌ قدرتمند به صورت دستی؛ نمایش نقاط فوکوس شده برای انتخاب و اعمال سریع تنظیمات در کنار امکان گرفتن تصاویر با خروجی RAW و JPG با جزئیات کامل و بهترین کیفیت شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند.

لینک دانلود نرم افزار Halide برای گوشی های هوشمند آیفون از استور رسمی اپل

در این بخش به بررسی و معرفی برترین نرم افزار ها برای گوشی های پرچمدار آیفون پرداختیم، در کنار نرم افزار های یاد شده اپلیکیشن های دیگری نیز وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد. با این وجود پیشنهاد می کنیم اگر از گوشی های پرچمدار اپل استفاده می کنید، این نرم افزار ها را فراموش نکنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها