بررسی بازی هیجان انگیز Diablo Immortal

0
628
بررسی بازی هیجان انگیز Diablo Immortal

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بازی هیجان انگیز Diablo Immortal بپردازیم که می تواند برای شما دوستان جذاب باشد. بازی هیجان انگیز Diablo Immortal نسخه کوچک شده بازی Diablo است که می تواند در جیب شما جا شود.

« بازی Diablo Immortal برای کاربران قدیمی و مشتاق خود ارزش قائل شده و با ارائه سرورهای جدید به بازیکن های تازه نیز خوش آمد گفته است.»

رونمایی از بازی هیجان انگیز Diablo Immortal

در یکی از جشنواره های بازی بود که شرکت Blizzard اعلام کرد که قصد دارد از بازیDiablo Immortal برای سیستم های عامل اندروید و iOS رونمایی کند. شاید خیلی از افراد با دیدن تریلر این بازی هیجان زده نشدند ولی وقتی نسخه Demo آن به بازار عرضه شد توانست نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند زیرا این بازی شباهت بسیاری به نسخه اصلی آن یعنی Diablo دارد.

نقاط قوت

+ تجربه بی نظیر بازی Diablo

+ تشویق کاربران به بازی گروهی

+ گیم پلی جذاب و گرافیک بی نظیر

+ منابع بازی بی نهایت

نقاط ضعف

– سادگی باعث خسته شدن کاربران می شودرونمایی از بازی هیجان انگیز Diablo Immortal

همان بازی هیجان انگیز Diablo ؛ این بار در تلفن همراه

ما بازی Demo ارائه شده توسط شرکت Blizzard را مورد بررسی قرار دادیم و با موارد بسیاری مواجه شدیم که در ادامه با شما در میان خواهیم گذاشت. در نسخه Demo بازی Diablo Immortal ما شاهد سه سبک متفاوت یعنی جادوگر ، بربر و راهب هستیم. ما جادوگر را انتخاب کردیم چون که به نظر می رسید که شخصیت قوی تری داشته باشد.

بررسی بازی هیجان انگیز Diablo Immortal

وقتی به داخل بازی رفتیم ، شاهد همان سبک نقشه و ظاهر بازی Diablo در کنسول های مختلف و PC بودیم. نقشه کوچک در گوشه سمت راست ، توانایی ها در پایین سمت راست ، کلیدهای حرکتی در بخش پایین سمت چپ و مشخصات شخصیت انتخابی شما و سلامتی آن در بخش بالا سمت چپ قرار گرفته است. شما برای باز کردن جوایز ، صندوق ها و آیتم های دیگر بازی تنها روی آنها کلیک خواهید کرد و آنها باز خواهند شد.

حمله از سوی دشمنان

در زمان ماجراجویی شما با دشمنان زیادی مواجه خواهید شد و شما برای حمله و نابودی آنها تنها روی توانایی خود کلیک می کنید. قطعا خیلی راحت و آسوده می توان این بازی آموزش داد و نکته جالب اینکه در زمان حمله ، کاراکتر انتخابی شما به صورت اتوماتیک دشمنان را انتخاب خواهد کرد و دیگر نیازی تا شما جهت آن را تعیین کنید.

برطرف کردن مشکلات بازی از سوی شرکت تولیدکننده بازی هیجان انگیز Diablo Immortalبرطرف کردن مشکلات بازی از سوی شرکت تولیدکننده بازی هیجان انگیز Diablo Immortal

سادگی این بازی به نظر می رسد که دلیلی می شود تا کاربران از بازی کردن این نسخه خسته شوند. شرکت Blizzard اعلام کرده که قصد دارد تغییراتی در بازی هیجان انگیز Diablo Immortal اعمال کند تا مشکل یکنواخت بود بازی به طور کامل حل شود. اگر شما از کاربران بازی Diablo بوده باشید ، قطعا این نسخه هم مانند نسخه اصلی آن برای شما جذاب خواهد بود. این نسخه بیشتر شبیه به نسخه مینیمال بازی Diablo است.

می توانیم بگوییم که این بازی توانایی این را دارد که کاربران خود را به سرعت پیدا کند و روزانه تعداد آنها را افزایش دهد ولی اگر مشکلات سادگی این بازی حل نشود به زودی این نسخه هم به تاریخ خواهد پیوست.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا شما از طرفداران بازی Diablo هستید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها