بررسی به روز رسانی سوم IOS11

0
362
بررسی به روز رسانی سوم IOS11

بررسی به روز رسانی سوم IOS11کالاسودا- به روز رسانی سوم سیستم عامل 11 برای برطرف کردن برخی مشکلات دستگاه هایی که به روز رسانی های قبلی را دریافت کرده اند و با مشکلاتی موجه شده اند را برطرف کند .
به نظر می رسد کمپانی اپل برای سیستم عامل  IOS11 قصد دارد در بازه های زمانی کوتاه مدت به روز رسانی های جزئی را برای کاربران خود مهیا کند . سومین نسخه این به روز رسانی جزئی را به تازگی در اختیار کاربران قرار گرفته است و برای برطرف کردن ایرادات دستگاه ها محسوب می شود . حالل به بررسی این به روز رسانی می پردازیم.
حجم این به روز رسانی در حدود 285 مگابایت است و در آن سعی شده مشکلاتی که  در نسخه های به روز رسانی قبلی برای برخی  کاربران این سیستم عامل پرطرفدارایجاد شده و مرتبط با برای گوشی های هوشمند 6Sو7و 7پلاس برطرف شود.
یکی از این ایرادات مشکل  بازخورد لمسی نمایشگر در آیفون 7 بود که برای بسیاری از کاربران این دستگاه ها مشکلاتی ایجاد کرده بود و همچنین مشکلات نمایشگر در آیفون 6S نیز برطرف شده است .
از طرفی دیگر  برخی از کاربران در زمان استفاده از Face Time  با شنیدن صدای  نویز برای استفاده از این نرم افزار با مشکلاتی رو به رو شده بودند که این ایراد نیز تا حد زیادی برطرف شده است
با توجه به این که این به روز رسانی IOS11  بسیاری از طرفداران این برند را مجبور به دریافت آن کرده است پیش بینی می شود این کمپانی قدرتمند با به روز رسانی های خود در بازه های کوتاه مدت به سرعت به برطرف کردن ایرادات سیستم عامل خود بپردازد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها