بررسی ساعت Honor Watch GS 3

0
139

Honor Watch GS 3 بهترین ساعت هوشمند آنر تا به امروز است. این ساعت هوشمند 220 یورویی با مشخصات کلیدی صفحه نمایش بزرگ 1.46 اینچی AMOLED، ردیابی سلامت و تناسب اندام و همچنین 4 گیگابایت حافظه داخلی در کنار میکروفون و بلندگو با کیفیت تولید می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، اگرچه این ساعت فاقد پشتیبانی از برنامه‌های شخص ثالث و پاسخ‌های هوشمند به اعلان‌ها است،  اما عمر باتری آن دو هفته است.

علاوه بر این، Honor Watch GS 3 دارای یک سنسور اپتیکال هشت کاناله جدید برای اندازه گیری ضربان قلب و اندازه گیری اکسیژن خون است که همگی در یک محفظه با ظاهر زیبا پوشانده شده‌اند.

ساعت مورد بررسی Honor Watch GS 3 ما با بدنه‌ای از فولاد ضد زنگ طلایی رنگ و بند ساعت چرم قهوه‌ای ناپا عرضه می‌شود. با وجود بدنه بزرگ 46 میلی‌متری، ساعت GS 3 تنها 10.5 میلی‌متر و وزن آن 44 گرم است.

صفحه نمایش AMOLED 1.43 اینچی ساعت با وضوح 466 در 466 پیکسل و 326 ppi است. این نمایشگر به صورت همیشه روشن (AoD) است.

GS 3 ضربان قلب، SpO2، خواب و استرس را ردیابی می‌کند. طبق ادعای آنر سنسور هشت کاناله PPG جدید مورد استفاده در GS 3 حداقل 97 درصد دقت برای خوانش ضربان قلب در کنار اندازه گیری اکسیژن خون 24/7 ارائه می‌دهد.

شما به بیش از 100 حالت ورزشی دسترسی دارید.

Honor Watch GS 3 بر روی LiteOS اجرا می‌شود که یک سیستم عامل اختصاصی است که در ساعت‌های قبلی Honor و Huawei استفاده شده است.

GS 3 دارای چیپست Apollo4 است.

بلندگوی داخلی بسیار بلند هستند و شما می‌توانید از GS 3 برای برقراری تماس استفاده کنید. کیفیت میکروفون متوسط است.

آنر واچ دارای باتری 451 میلی آمپر ساعتی است که 14 روز باتری با استفاده معمولی و 30 ساعت باتری با GPS روشن ارائه می‌دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها