بررسی عکس‌های هوآوی P40 Pro با گلکسی S20 Ultra،هوآوی P30 Pro و آیفون 11پرومکس

0
1580

در این مقاله به بررسی قدرت عکسبرداری 4 گوشی برتر هوآوی، سامسونگ و آیفون می‌پردازیم.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، بر روی کاغذ، گوشی هوآوی P40 Pro که به تازگی منتشر شده یکی از قابل توجه ترین دوربین‌های موجود در بازار را در خود جای داده است که با پیشرفت نسبت به نسخه قبلی خود – P30 Pro – تولید می‌شود.

هوآوی P40 Pro عکس‌های بسیار خوبی در نور روز ثبت می‌کند. این تصاویر با جزئیات و رنگ‌های شارپ با تصاویر S20 Ultra مطابقت دارد. تصاویر P30 Pro و آیفون 11 Pro جزئیات بسیار خوبی را نشان می‌دهند و از دقت رنگی بالایی برخوردار هستند.

هوآوی P40 Pro در عکسهای اولتراواید از نظر کیفیت برنده مطلق است. تصاویر آن از لحاظ جزئیات، رنگ‌ها و کنتراست بسیار عالی هستند.

هوآوی P40 Pro در هنگام بزرگنمایی 5 برابر نیز برتر است. دوربین تله آن دارای سنسور 12 مگاپیکسلی است و از این رو به راحتی عکس‌های با سایز بالا را ثبت می‌کند. گوشی گلکسی و P30 Pro در مورد ارائه رنگ دقیق‌تر هستند، البته P40 Pro نیز در این زمینه بد نیست.

هوآوی P40 Pro در شب تصاویر خوبی را ثبت می‌کند؛ اما بهترین آن نیست. تصاویر آن معمولاً از آیفون 11 پرو مکس بهتر است. S20 Ultra احتمالاً بهترین عکس‌ها با بالاترین سطح جزئیات و درخشان‌ترین عکس‌ها را ثبت می‌کند.

هوآوی P30 Pro نیز عکسبرداری خوبی دارد؛ به لطف Fusion Engine جدید، عکس‌های P40 Pro هم نور کمتر و هم نویز کمتری دارند.

بدون تردید، Huawei P40 Pro بهترین دوربین اولتراواید ultrawide را با عکس‌های شارپ، دقیق و بدون نویز ارائه می‌دهد که اشباع رنگی بسیار خوبی را دارد.

Huawei P40 Pro بهترین عکس‌ها با بزرگنمایی 5 برابر در شب را دارد؛ زیرا به دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز است.

در حالت Night Mode در حالی که Galaxy S20 Ultra دارای درخشان‌ترین عکس‌ها است، P40 Pro دقیق‌ترین و شارپ ترین عکس‌ها را ذخیره می‌کند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها