بررسی فهرست بدترین فیلم‌های اقتباس شده از گیم / 2

0
396

در قسمت اول مقاله «فهرست بدترین فیلم‌های اقتباس شده از گیم» در سایت کالاسودا، حدود 20 اثر ناموفق را بررسی کردیم و حالا در بخش دوم بقیه فیلم‌های ناموفق و اقتباس شده از گیم را با هم بررسی می‌کنیم.

  1. Silent Hill

این بازی که بر اساس مجموعه بازی‌های ترسناک Silent Hill ساخته شده است، داستانی گیج کننده، بازی‌های ضعیف و دیالوگ ضعیف، این بازی را از چشم منتقدان انداخته است.

 

 

  1. Max Payne

داستان این فیلم به حدی بد و بی سر و ته است که حتی بازیگرانی مثل مارک والبرگ و میلا کونیس هم قادر به نجات آن نیستند.

 

 

  1. Ratchet and Clank

با وجود صدا پیشه‌های بزرگی مثل سیلوستر استالونه و روزاریو داوسون، این فیلم به دلیل داستان و اکشن غیر عادی آن، مورد نفرت بسیاری از منتقدان قرار گرفت.

 

 

  1. Pokemon: The Movie

این فیلم پوکمان با وجود تمام بازخورد‌های مثبت از سوی کودکان، به شدت مورد تنفر بزرگ سالان و منتقدان قرار دارد. تا جایی که یکی از منتقدان می‌گوید به هر قیمتی که شده، از این فیلم دوری کنید.

 

 

  1. Super Mario Bros.

این فیلم هیچ ارتباطی با دنیای رنگارنگ  Super Mario Bros. ندارد و خیلی مخاطبان، آنرا تا حد زیادی تیره و تاریک توصیف کرده اند.

 

 

  1. Street Fighter 1994

با وجود موفقیت تجاری بزرگش، این فیلم ارتباط چندانی با دنیای Street Fighter نداشته و زیادی کودکانه است.

 

 

  1. Hitman: Agent 47

این ریبوت فیلم‌های Hitman نه تنها یکی از بد ترین فیلم‌های ساخته شده بر اساس بازی‌هاست، بلکه یکی از بد ترین فیلم‌های تمام دوران‌ها هم محسوب می‌شود.

 

 

  1. Pokemon 4ever

یکی از منتقدان می‌نویسد: دنیای پوکمان هیچ وقت نخواهد مرد، اما این فیلم آن قدر بد از آب در آمده است که کار مجموعه فیلم‌های پوکمان را یک بار برای همیشه تمام کند.

 

 

  1. Pokemon 3: The Movie

در وصف این فیلم می‌توان گفت که به هنگام تماشای آن، بالش و قرص سردردتان را فراموش نکنید.

 

 

  1. Postal

این فیلم مجموعه ای از جوک‌های سیاسی ناجور و داستانی رقت انگیز و احمقانه است که بهتر است جان خودتان را با ندیدن آن حفظ کنید!

 

 

  1. Wing Commander

این فیلم که بر اساس بازی‌‌های Wing Commander دهه‌ی 90 میلادی ساخته شده بود، به یک شکست تجاری تمام عیار تبدیل شده و ارزش دیدن را ندارد.

 

 

  1. Double Dragon

یکی دیگر از فیلم‌های عتیقه‌ی متعلق به روز‌های آغازین این سبک فیلم‌ها. این فیلم کیفیت ساخت به شدت پایینی دارد که حتی کودکان را هم سرگرم نمی‌کند.

 

 

BloodRayne Movie – Kristanna Locken
  1. Bloodrayne 2006

یکی دیگر از فیلم‌های کارگردان فیلم Postal که یک شکست تجاری تمام عیار محسوب می‌شود.

 

 

  1. Street Fighter: The Legend of Chun-Li

با وجود نام Street Fighter در این فیلم، این فیلم کلا هیچ ربطی به دنیای این بازی ندارد. یکی از منتقدان می‌گوید این فیلم حتی کسانی را که از آن انتظار ندارند هم نا امید می‌کند.

 

 

  1. Silent Hill: Revelation 3D

با وجود نام‌های بزرگ در میان بازیگران آن، لحظات ترسناک بد، داستان ضعیف و افکت‌های 3 بعدی افتضاح حسابی مخاطبان را از این فیلم می‌راند.

 

  1. In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale

بازی افراد بزرگی مثل جیسون استاتهام، رون پرلمن، ری لیوتا و بارت رینولدز بزرگ، داستان این فیلم آن قدر بی ربط و احمقانه است که جایزه‌ی تمشک طلایی سال را نصیب آن کرده است.

 

  1. House of the Dead

کیفیت فوق العاده افتضاح این فیلم تنها یک وال را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. اصلا چرا باید فیلمی بر اساس یک بازی آرکید در مورد کشتن زامبی‌ها ساخته شود؟

 

  1. Mortal Kombat: Annihilation

یک فاجعه‌ی دیگر بر اساس دنیای Mortal Kombat. فقط این بار فاجعه تا حدی بزرگ بوده است که اد بون، خالق دنیای Mortal Kombat هم از آن متنفر است.

 

 

  1. Alone in the Dark

بلاخره می‌رسیم به بد ترین فیلم کا تاریخ که تا به حال بر اساس یک بازی ساخته شده است.

بلیر اریکسون، نویسنده‌ی اولین بازی Alone in the Dark، این فیلم را کاملا به توپ می‌بندد و می‌گوید تنها افرادی که به تماشای این فیلم رفته اند، افراد نابینایی هستند که نقد‌های منفی فیلم را نخوانده اند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها