بررسی محبوبیت پلتفرم استریم توییچ در میان گیمرهای اروپایی

0
357
بررسی محبوبیت پلتفرم استریم توییچ در میان گیمرهای اروپایی

پلتفرم استریم توییچ متعلق به کمپانی آمازون است و از سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرده است و سال 2014 توسط آمازون خریداری کنید. این پلتفرم سالانه کنفرانسی را در ایالات متحده برگزار می کند، به دلیل استقبال بسیار زیاد گیمر هایی اروپایی از این کنفرانس، آمازون یک مراسم دیگر نیز در اروپا برگزار می کند. این همایش حدود دو روز طول می کشد و میلیون ها بازدید کننده در اروپا دارد. در این بخش قصد داریم به بررسی علت محبوبیت پلتفرم استریم توییچ در میان گیمرهای اروپایی بپردازیم.

کنفرانس توییچ همانطور که بیان شد متعلق به شرکت آمازون است. کنفرانس این پلتفرم اهمیت بسیار بالایی برای گیمر ها و کمپانی های سازنده بازی های رایانه ای دارد،زیرا شرکت ها می توانند با کاربران خود تعامل داشته باشند و به بهبود فعالیت های خود بپردازند، از طرفی دیگر این کنفرانس هیجان غیر قابل وصفی را برای گیمر ها ایجاد می کند. این کنفرانس سالانه چند روز پیش در شهر برلین آلمان برگزار شد.پلتفرم استریم توییچ متعلق به کمپانی آمازون است و از سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرده است

توییچ در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد که از مشهور ترین افرادی که از این پلتفرم استریم حمایت می کنند می توان به هری کین و دله علی اشاره کرد. در همایش های توییچ تقریبا یک میلیون بیننده به در هر لحظه وجود دارد و روزانه حدود 15 میلیون نفر از این پلتفرم استفاده می کنند.

پلتفرم استریم توییچ همانطور که بیان شد یک فرصت بسیار خوب برای سازندگان بازی های رایانه ایی و ناشران است، با استفاده از Twitch.t می توانید اطلاعات جالب توجهی را به دست آورید. سرعت رشد و پیشرفت توییچ بسیار بالا است و دیگر این پلتفرم را نمی توان تنها برای گیمر ها دانستو با این وجود این پلتفرم محیطی بسیار مناسب برای اشتراک گذاشتن محتوای بازی است. به طور کلی این پلفرم محیط مناسبی برای به دست آوردن اخبار روزانه است و کاربران می توانند به سادگی به آن دسترسی پیدا کنند از طرفی دیگر نیز کمپانی های سازنده بازی های رایانه ای این این پلتفرم برای ارسال به روز رسانی ها و پچ های بازی های خود استفاده می کنند و در اختیار گیمر ها قرار می دهند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها