بررسی نسخه‌ی گلوبال iQOO Neo6

0
93

امروز قصد داریم به بررسی گوشی iQOO Neo6 بپردازیم که به صورت جهانی عرضه شد؛ این گوشی در رنگ‌های Dark Nova و Cyber ​​Rage در دسترس بوده و با گوشی Neo6 که ماه گذشته در چین عرضه شد متفاوت است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gsmarena، این گوشی هوشمند در یک جعبه سیاه رنگ عرضه می‌شود که شامل یک قاب محافظ، مقداری کاغذ، ابزار اجکتور سیم کارت، کابل USB-C، شارژر 80 واتی، و در کمال تعجب، یک آداپتور USB-C به جک هدفون 3.5 میلی متری است.

صفحه نمایش

Neo6 گلوبال دارای یک صفحه نمایش 6.62 اینچی FullHD+ 120Hz E4 AMOLED با حداکثر روشنایی 1300 نیت بوده که دارای نرخ نمونه برداری لمسی 1200 هرتز و 360 هرتز و دارای گواهی HDR10+ است.

زیر نمایشگر یک اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک وجود دارد که سریع و دقیق است، اما محل قرارگیری آن اندکی پایین است.

این پنل همچنین دارای یک حفره‌ی پانچ مرکزی 16 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی است.

دوربین

در قاب پشتی iQOO Neo6 یک جزیره دوربین بزرگ با فلاش LED و سه دوربین – 64 مگاپیکسل اصلی (با OIS)، 8 مگاپیکسل اولتراواید و 2 مگاپیکسل ماکرو قرار دارد.

پنل پشتی از پلی کربنات ساخته شده و در نسخه Dark Nova دارای الگوی پر زرق و برق و روکش مات است که باعث می‌شود تا حدی در برابر لکه‌های اثر انگشت مقاوم باشد.

فریم iQOO Neo6 نیز از پلی کربنات ساخته شده و سمت راست دارای دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا است. در پایین پورت USB-C قرار دارد که توسط بلندگو، شیار سیم کارت و میکروفون اصلی احاطه شده و در بالا، بلستر IR قرار دارد که توسط میکروفون ثانویه به آن متصل شده است.

iQOO Neo6 دارای چیپست اسنپدراگون 870 و 8/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی است.

این گوشی هوشمند سیستم عامل Funtouch 12 مبتنی بر اندروید 12 را اجرا می‌کند و iQOO قول داده است که دو سال به روز رسانی اندروید و سه سال به روز رسانی امنیتی ماهانه را ارائه کند.

باتری

باتری گوشی 4700 میلی آمپر ساعتی است که با آداپتور برق 80 واتی، شارژ 1% به 50% را در 12 دقیقه و شارژ 100% در 32 دقیقه انجام می‌دهد.

سایر ویژگی‌های iQOO Neo6 گلوبال شامل 5G، IP52، لرزش بازی 4 بعدی با موتور خطی X-Axis، بلندگوهای استریو و گواهینامه صوتی Hi-Res است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها